Universitat de València-ko ikertzaileekin lankidetzan egindako argitalpenak (7)

2021

  1. Opportunities and Hazards of the Internet for Students with Intellectual Disabilities: The Views of Pre-Service and In-Service Teachers

    International Journal of Disability, Development and Education, Vol. 68, Núm. 4, pp. 538-553

2020

  1. Internet and people with intellectual disability: A bibliometric analysis

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 23, pp. 1-15

2019

  1. Identificación de la presencia de sesgo cognitivo derivado del efecto de Dunning-Kruger en estudiantes universitarios

    Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: convocatòria 2018-19 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 767

  2. Learning through video blogs: The case of students with intellectual disability

    ACM International Conference Proceeding Series

  3. Selection and evaluation of Internet information by adults with intellectual disabilities

    European Journal of Special Needs Education, Vol. 34, Núm. 3, pp. 272-284

2014

  1. Easy-to-read texts for students with intellectual disability: Linguistic factors affecting comprehension

    Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities, Vol. 27, Núm. 3, pp. 212-225