MANUEL
FERNANDEZ ALCANTARA
PROFESOR/A TITULAR UNIVERSIDAD
SILVIA
ESCRIBANO CUBAS
PROFESOR/A TITULAR UNIVERSIDAD
Publicacions en què col·labora amb SILVIA ESCRIBANO CUBAS (10)
2024
-
Satisfaction with life and its predictive factors in a cohort of fathers 24-months postpartum
Current Psychology, Vol. 43, Núm. 27, pp. 23061-23070
-
Spanish adaptation of the Stillbirth Stigma Scale (SSS)
Death Studies
2022
-
Efectividad y Satisfacción Percibida por los Estudiantes de la Universidad de Alicante Participantes en un Programa de Voluntariado y Cronicidad en Cuidados Paliativos (UACompaña)
Memorias del Programa de Redes de investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2021-22 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 707-723
-
Programa de entrenamiento de habilidades de comunicación en situaciones críticas: Análisis DAFO
Memorias del Programa de Redes de investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2021-22 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 725-740
-
Psychometric Properties of the Spanish Version of the Fatigue Assessment Scale in Caregivers of Palliative Care Patients
Journal of Clinical Medicine, Vol. 11, Núm. 14
2021
-
Efficacy of a standardised patient simulation programme for chronicity and end-of-life care training in undergraduate nursing students
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 21
-
Mixed-method study on the satisfaction of a high-fidelity simulation program in a sample of nursing-degree students
Nurse education today, Vol. 100, pp. 104858
2020
-
Psychometric properties of the Spanish version of the mild cognitive impairment questionnaire
Research in Nursing and Health, Vol. 43, Núm. 3, pp. 284-293
-
Psychometric properties of the health professionals communication skills scale in university students of health sciences
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 20, pp. 1-11
-
Satisfacción de los estudiantes y del profesorado del 4º curso del Grado de Enfermería con la simulación de alta fidelidad para la adquisición de habilidades no técnicas
Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: Convocatòria 2019-20 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 603-610