Publicaciones en las que colabora con MARIA FLORES VIZCAYA MORENO (70)

2020

  1. Critical Incident Techniques and Reflection in Nursing and Health Professions Education: Systematic Narrative Review

    Nurse Educator, Vol. 45, Núm. 6, pp. E57-E61

  2. Development and testing of an evidence-based model of mentoring nursing students in clinical practice

    Nurse Education Today, Vol. 85

  3. Memoria de la Red: “Aprendizaje clínico en enfermería: conectando con la Generación Z”

    Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: Convocatòria 2019-20 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 145-152

  4. Mentors' self-assessed competence in mentoring nursing students in clinical practice: A systematic review of quantitative studies

    Journal of Clinical Nursing, Vol. 29, Núm. 5-6, pp. 684-705

  5. Social media used and teaching methods preferred by generation z students in the nursing clinical learning environment: A cross-sectional research study

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 21, pp. 1-10

2018

  1. Entorno de aprendizaje y TIC TAC

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2017-18 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 2535-2549

  2. Percepción de los estudiantes de enfermería sobre la supervisión y entorno de aprendizaje clínico: Un estudio de investigación fenomenológico

    Enfermería global: revista electrónica trimestral de enfermería, Vol. 17, Núm. 3, pp. 306-318

2017

  1. Country validation of the CLES-scale: Linguistic and cultural perspectives

    The CLES-Scale: An Evaluation Tool for Healthcare Education (Springer International Publishing), pp. 31-45

  2. Entorno de aprendizaje y TIC-TAC en seguridad y salud

    XV Jornades de Xarxes d’Investigació en Docència Universitària-XARXES 2017: Llibre d'actes

  3. Tic-Tac en el entorno de aprendizaje práctico

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2016-17 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 2607-2617