Publicaciones en las que colabora con MARIA ANGELS FRANCES DIEZ (8)

2021

  1. La cultura juvenil i el cànon literari: una distància insalvable?

    Redes de Investigación e Innovación en Docencia Universitaria: Volumen 2021 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 295-304

  2. La influència de la cultura juvenil en la confecció d’un cànon literari alternatiu

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 2197-2204

2020

  1. Consciència crítica de gènere en l’alumnat universitari: una experiència educativa

    La docencia en la Enseñanza Superior: Nuevas aportaciones desde la investigación e innovación educativas (Octaedro), pp. 580-592

  2. La crítica de gènere i la construcció de l'esperit crític en l'alumnat de l'educació superior

    Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: Convocatòria 2019-20 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 905-908

2019

  1. Xarxa d'estudis culturals catalans (gènere, alteritat, sexualitat, cos, espacialitat, afectes, identitats)

    Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: convocatòria 2018-19 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 623

  2. Xarxa de literatura catalana infantil per al Grau de Mestre en Educació Primària: rúbriques per a l’orientació i avaluació de l’aprenentatge

    Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: convocatòria 2018-19 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 709

2018

  1. Literatura Catalana Infantil (3993)

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2017-18 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 75-90

2016

  1. Literatura catalana infantil: continguts, metodologia i avaluació

    Innovaciones metodológicas en docencia universitaria: resultados de investigación (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1485-1499