MARIA ANGELS
FRANCES DIEZ
PROFESOR/A TITULAR UNIVERSIDAD
ANTONI
MAESTRE BROTONS
PROFESOR/A TITULAR UNIVERSIDAD
Publicaciones en las que colabora con ANTONI MAESTRE BROTONS (8)
2021
-
La cultura juvenil i el cànon literari: una distància insalvable?
Redes de Investigación e Innovación en Docencia Universitaria: Volumen 2021 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 295-304
-
La influència de la cultura juvenil en la confecció d’un cànon literari alternatiu
Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 2197-2204
2020
-
Consciència crítica de gènere en l’alumnat universitari: una experiència educativa
La docencia en la Enseñanza Superior: Nuevas aportaciones desde la investigación e innovación educativas (Octaedro), pp. 580-592
-
La crítica de gènere i la construcció de l'esperit crític en l'alumnat de l'educació superior
Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: Convocatòria 2019-20 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 905-908
2019
-
Xarxa d'estudis culturals catalans (gènere, alteritat, sexualitat, cos, espacialitat, afectes, identitats)
Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: convocatòria 2018-19 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 623
-
Xarxa de literatura catalana infantil per al Grau de Mestre en Educació Primària: rúbriques per a l’orientació i avaluació de l’aprenentatge
Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: convocatòria 2018-19 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 709
2018
-
Literatura Catalana Infantil (3993)
Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2017-18 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 75-90
2016
-
Literatura catalana infantil: continguts, metodologia i avaluació
Innovaciones metodológicas en docencia universitaria: resultados de investigación (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1485-1499