Publicaciones en las que colabora con ANA BELEN CASADO DIAZ (8)

2014

  1. Industry-specific effect of CSR initiatives: Hotels and airlines

    Kybernetes, Vol. 43, Núm. 3, pp. 547-564

  2. The differentiated effects of CSR actions in the service industry

    Journal of Services Marketing, Vol. 28, Núm. 7, pp. 558-565

2011

  1. The harmful consequences of failed recoveries in the banking industry

    International Journal of Bank Marketing, Vol. 29, Núm. 1, pp. 32-49

2009

  1. Explaining consumer complaining behaviour in double deviation scenarios: The banking services

    Service Industries Journal, Vol. 29, Núm. 12, pp. 1659-1668

2008

  1. Comportamiento de queja de los clientes bancarios en contextos de desviación doble.

    XX Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 17-18-19 de septiembre de 2008

  2. The negative effects of failed service recoveries

    Working papers = Documentos de trabajo: Serie EC - (Instituto Valenciano de Investigaciones Económicas)