CLEMENTE ANTONIO
PENALVA VERDU
PROFESOR/A TITULAR UNIVERSIDAD
LUIS
CATALA OLTRA
PROFESOR/A TITULAR UNIVERSIDAD
Publicaciones en las que colabora con LUIS CATALA OLTRA (11)
2024
-
Factors de supervivència del valencià en l'entorn telemàtic
Des de l'orellada de la mar de Santa Pola: Estudis dedicats al professor Antoni Mas i Miralles (Departament de Filologia Catalana), pp. 69-85
-
Music as political activism in the Comarques centrals del país valencià: Social justice, identity, and rock
Mediterranean Musicscapes in Contemporary Spain: From Mosaic to Net (Bloomsbury Publishing Plc.), pp. 96-122
2023
-
The Use of Languages in Digital Communication at European Universities in Multilingual Settings
International Journal of Society, Culture and Language, Vol. 11, Núm. 1, pp. 1-15
2021
-
Diània: rock polític, identitat i protesta al País Valencià
Disjuntiva: Crítica de les Ciències Socials, Vol. 2, Núm. 2, pp. 46-60
-
The use of languages by valencian business-to-consumer service companies in their telematic communications
Hermes (Denmark), Vol. 61, pp. 23-40
2020
-
El desarrollo del e-Gobierno en los pequeños municipios de la Comunidad Valenciana (España): más espejo que cristal
Ager: Revista de estudios sobre despoblación y desarrollo rural = Journal of depopulation and rural development studies, Núm. 29, pp. 39-77
-
La mesura de l’ús de les llengües en els mitjans telemàtics
Arxius de Ciències Socials, Núm. 42, pp. 223-233
-
L’ús de les llengües en la comunicació telemàtica de les empreses valencianes de serveis B2C
Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport
2019
-
L'ús de les llengües en la comunicació telemàtica de l'administració local
Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport
-
The use of official languages in electronic communications in the Valencian local administration
International Journal of the Sociology of Language, Vol. 2019, Núm. 260, pp. 15-36
2009
-
Técnicas y Sociología en RRPP y Publicidad
Investigaciones colaborativas en el ámbito universitario: propuestas para el cambio (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 4128-4223