MARIA DEL CARMEN DAVO BLANES-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (50)

2022

  1. Characteristics and contents of the Master's programs in public health in Spain

    Gaceta Sanitaria, Vol. 36, Núm. 2, pp. 127-138

  2. Red de Salud Pública y Género

    Memorias del Programa de Redes de investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2021-22 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1057-1086

2020

  1. Identifying types of dating violence and protective factors among adolescents in spain: A qualitative analysis of lights4violence materials

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 7

  2. The role of school social support and school social climate in dating violence victimization prevention among adolescents in europe

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 23, pp. 1-13

2018

  1. Opinión del alumnado de Enfermería sobre la formación de salud pública recibida durante el grado en las universidades de Alicante, Oviedo, Granada, Santiago y Girona

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2017-18 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1651-1668

  2. Public health competencies and contents in Spanish university degree programmes of Veterinary Medicine

    Gaceta Sanitaria, Vol. 32, Núm. 6, pp. 526-532

  3. Public health competencies and contents of Nursing degree programs in Spanish universities

    Revista Espanola de Salud Publica, Vol. 92

2017

  1. Alimentos de producción local en los comedores escolares de España

    Gaceta Sanitaria, Vol. 31, Núm. 6, pp. 466-471

  2. Priorities and strategies for improving Roma women’s access to primary health care services in cases on intimate partner violence: a concept mapping study

    International Journal for Equity in Health, Vol. 16, Núm. 1

  3. Red de estudio de competencias en salud pública en el Grado de Enfermería

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2016-17 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1428-1445