UNDEFINED
Undefined
Publications (34) Publications in which a researcher has participated
2024
-
A new occupancy index model based on artificial vision for enhancing beach management
Journal of Environmental Management, Vol. 370
-
Anomaly detection and virtual reality visualisation in supercomputers
International Journal of Advanced Manufacturing Technology, Vol. 133, Núm. 1-2, pp. 935-947
-
Aprendizaje basado en proyectos para la evaluación de la parte práctica de asignaturas relacionadas del grado de Ingeniería Biomédica
Conocimiento compartido y educación (Dykinson), pp. 152-163
-
Competitive profile analysis according to playing positions of female handball players during the European Championship 2020
International Journal of Performance Analysis in Sport
-
Gamification as a Strategy for Teaching Construction Project Management Systems
Teaching Innovation in Architecture and Building Engineering: challenges of the 21st century (Springer Suiza), pp. 3-16
-
MONITORING EXTERNAL LOAD DURING REAL COMPETITION IN MALE HANDBALL PLAYERS THROUGH BIG DATA ANALYTICS: DIFFERENCES BY PLAYING POSITIONS
Kinesiology, Vol. 56, Núm. 1, pp. 12-23
2023
-
Aplicación para la gestión personalizada de pacientes con diabetes
CASEIB 2023. Libro de Actas del XLI Congreso Anual de la Sociedad Española de Ingeniería Biomédica: Contribuyendo a la salud basada en valor
-
Aprendizaje basado en proyectos para la evaluación de la parte práctica de asignaturas relacionadas del Grado de Inteligencia Biomédica
Proceedings 2nd international congress: education and knowledge
-
Construction Management Model Under a Lean Construction Approach Based on Business Process Management (BPM)
Building Engineering Facing the Challenges of the 21st Century: Holistic Study from the Perspectives of Materials, Construction, Energy and Sustainability (Springer Nature), pp. 643-658
-
Construction Management Model Under a Lean Construction Approach Based on Business Process Management (BPM)
Lecture Notes in Civil Engineering (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 643-658
-
Developing Environmental Adaptative Comfort Using Internet of Things and Business Process Management: Application in a University Building
Lecture Notes in Networks and Systems
-
Perception of the Sustainable Development Goals among university students: A multidisciplinary perspective
Journal of Cleaner Production, Vol. 429
-
Worst-case scenario analysis of physical demands in elite men handball players by playing position through big data analytics
Biology of Sport, Vol. 40, Núm. 4, pp. 1219-1227
2022
-
A Smart City Initiative for Participatory Urban Accessibility Planning and Management
Managing Smart Cities: Sustainability and Resilience Through Effective Management (Springer International Publishing), pp. 13-29
-
Analyzing the use of artificial intelligence for the management of chronic obstructive pulmonary disease (COPD)
International Journal of Medical Informatics, Vol. 158
-
Incremental decision rules algorithm: A probabilistic and dynamic approach to decisional data stream problems
Mathematics, Vol. 10, Núm. 1
-
Los objetivos de desarrollo sostenible (ODS): investigación transdisciplinar sobre su percepción por parte del alumnado de la Universidad de Alicante
Memorias del Programa de Redes de investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2021-22 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 523-537
-
Sistema de aprendizaje personalizado en asignaturas básicas y fundamentales de ingeniería y arquitectura
Memorias del Programa de Redes de investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2021-22 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1575-1590
-
¿La evaluación evoluciona?: Una experiencia de coevaluación en ABP
Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI), Núm. 7, pp. 263-270
2021
-
Acciones para la mejora de la docencia de las asignaturas de cuarto curso en el Grado en Arquitectura Técnica derivadas del COVID19
Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 2147-2165