Grupo de Investigación Interdisciplinar en Docencia Universitaria - Educación y Tecnologías de la Información y Comunicación/Educación Inclusiva (GIDU-EDUTIC/IN)
GIDU-EDUTIC/IN
Universidad de Murcia
Murcia, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Murcia (19)
2024
-
La ruta de los gigantes
Liderazgo educativo y desarrollo sostenible: un viaje hacia el corazón de las escuelas (Graó), pp. 181-264
2023
-
Suicidal ideation in undergraduate students of Social Work: A quantitative study
NAER: Journal of New Approaches in Educational Research, Vol. 12, Núm. 2, pp. 360-377
2022
-
Anthropological and social approach to death anxiety in the state security forces during the COVID-19 crisis
Methaodos. revista de ciencias sociales, Vol. 10, Núm. 2, pp. 438-446
2021
-
Artificial intelligence for student assessment: A systematic review
Applied Sciences (Switzerland), Vol. 11, Núm. 12
-
Las competencias digitales del alumnado universitario desde un enfoque transversal basado en el modelo DigComp
Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1945-1952
-
Perfectionism Classes and Aggression in Adolescents
Frontiers in Psychology, Vol. 12
-
Universidad y Objetivos de Desarrollo Sostenible: Estrategias de integración y formación del alumnado en la agenda 2030
Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 2137-2146
-
VLE Environments and MOOC Courses
Innovation and ICT in Education: The Diversity of the 21st Century Classroom (River Publishers), pp. 77-91
2020
-
Anxiety about the risk of death of their patients in health professionals in spain: Analysis at the peak of the covid-19 pandemic
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 16, pp. 1-16
-
Educación emocional para una buena convivencia grupal en la etapa de educación infantil
La convivencia escolar: un acercamiento multidisciplinar a las nuevas necesidades (Dykinson), pp. 83-96
-
Enfoque global de la igualdad de género para generar la coeducación en la escuela
La convivencia escolar: un acercamiento multidisciplinar a las nuevas necesidades (Dykinson), pp. 37-46
-
La violencia escolar y la edad del alumnado: un estudio correlacional
La convivencia escolar: un acercamiento multidisciplinar a las nuevas necesidades (Dykinson), pp. 249-262
-
Measurement of the MOOC phenomenon by pre-service teachers: A descriptive case study
Education Sciences, Vol. 10, Núm. 9, pp. 1-16
-
Problematic smartphone use in Spanish and Italian university students
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 24, pp. 1-18
2016
-
A Directory Cache with Dynamic Private-Shared Partitioning
PROCEEDINGS OF 2016 IEEE 23RD INTERNATIONAL CONFERENCE ON HIGH PERFORMANCE COMPUTING (HIPC)
-
Bibliometric indicators in the study of Asperger syndrome between 1990 and 2014
Scientometrics, Vol. 109, Núm. 1, pp. 377-388
-
Validation of a Questionnaire on Work and Learning Habits for Future Professionals: Exploring Personal Learning Environments
Relieve: Revista ELectrónica de Investigación y EValuación Educativa, Vol. 22, Núm. 2
2013
-
PS-Cache: An Energy-Efficient Cache Design for Chip Multiprocessors
2013 22ND INTERNATIONAL CONFERENCE ON PARALLEL ARCHITECTURES AND COMPILATION TECHNIQUES (PACT)
2012
-
PS-Dir: A Scalable Two-Level Directory Cache
PROCEEDINGS OF THE 21ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON PARALLEL ARCHITECTURES AND COMPILATION TECHNIQUES (PACT'12)