Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Murcia (19)

2024

  1. La ruta de los gigantes

    Liderazgo educativo y desarrollo sostenible: un viaje hacia el corazón de las escuelas (Graó), pp. 181-264

2023

  1. Suicidal ideation in undergraduate students of Social Work: A quantitative study

    NAER: Journal of New Approaches in Educational Research, Vol. 12, Núm. 2, pp. 360-377

2022

  1. Anthropological and social approach to death anxiety in the state security forces during the COVID-19 crisis

    Methaodos. revista de ciencias sociales, Vol. 10, Núm. 2, pp. 438-446

2021

  1. Artificial intelligence for student assessment: A systematic review

    Applied Sciences (Switzerland), Vol. 11, Núm. 12

  2. Las competencias digitales del alumnado universitario desde un enfoque transversal basado en el modelo DigComp

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1945-1952

  3. Perfectionism Classes and Aggression in Adolescents

    Frontiers in Psychology, Vol. 12

  4. Universidad y Objetivos de Desarrollo Sostenible: Estrategias de integración y formación del alumnado en la agenda 2030

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 2137-2146

  5. VLE Environments and MOOC Courses

    Innovation and ICT in Education: The Diversity of the 21st Century Classroom (River Publishers), pp. 77-91

2020

  1. Anxiety about the risk of death of their patients in health professionals in spain: Analysis at the peak of the covid-19 pandemic

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 16, pp. 1-16

  2. Educación emocional para una buena convivencia grupal en la etapa de educación infantil

    La convivencia escolar: un acercamiento multidisciplinar a las nuevas necesidades (Dykinson), pp. 83-96

  3. Enfoque global de la igualdad de género para generar la coeducación en la escuela

    La convivencia escolar: un acercamiento multidisciplinar a las nuevas necesidades (Dykinson), pp. 37-46

  4. La violencia escolar y la edad del alumnado: un estudio correlacional

    La convivencia escolar: un acercamiento multidisciplinar a las nuevas necesidades (Dykinson), pp. 249-262

  5. Measurement of the MOOC phenomenon by pre-service teachers: A descriptive case study

    Education Sciences, Vol. 10, Núm. 9, pp. 1-16

  6. Problematic smartphone use in Spanish and Italian university students

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 24, pp. 1-18

2016

  1. A Directory Cache with Dynamic Private-Shared Partitioning

    PROCEEDINGS OF 2016 IEEE 23RD INTERNATIONAL CONFERENCE ON HIGH PERFORMANCE COMPUTING (HIPC)

  2. Bibliometric indicators in the study of Asperger syndrome between 1990 and 2014

    Scientometrics, Vol. 109, Núm. 1, pp. 377-388

  3. Validation of a Questionnaire on Work and Learning Habits for Future Professionals: Exploring Personal Learning Environments

    Relieve: Revista ELectrónica de Investigación y EValuación Educativa, Vol. 22, Núm. 2

2013

  1. PS-Cache: An Energy-Efficient Cache Design for Chip Multiprocessors

    2013 22ND INTERNATIONAL CONFERENCE ON PARALLEL ARCHITECTURES AND COMPILATION TECHNIQUES (PACT)

2012

  1. PS-Dir: A Scalable Two-Level Directory Cache

    PROCEEDINGS OF THE 21ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON PARALLEL ARCHITECTURES AND COMPILATION TECHNIQUES (PACT'12)