Diversidad, Educación y Género (DEG)
Universidad de Alcalá
Alcalá de Henares, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Alcalá (7)
2024
-
Attitudes, Self-Efficacy, and Intention to Teach in Inclusive Classrooms of In-Service Teachers in Chile: Validating Scales
Revista Brasileira de Educacao Especial, Vol. 30
-
Cuando un proyecto de cambio fracasa en la escuela:: aprendizajes inesperados
Qurriculum: Revista de Teoría, Investigación y Práctica Educativa, Núm. 37, pp. 39-58
-
Students' perception of the strengths and weaknesses of the inclusive educational model of Brazilian municipal public schools
Frontiers in Education, Vol. 9
-
The Impact of the Pandemic on Young People with Intellectual Disabilities Participating in a University Training Course for Employment in Spain
Journal of Continuing Higher Education, Vol. 72, Núm. 2, pp. 127-141
2023
-
Fundamentos didácticos y Diseño Universal del Aprendizaje (DUA)
Organización y gestión del aula de Educación Infantil (Morata), pp. 11-36
-
How to facilitate the educational inclusion of students with autism: learning from the experience of teachers in Spain
Equality, Diversity and Inclusion, Vol. 42, Núm. 6, pp. 787-804
2019
-
Identificación de la presencia de sesgo cognitivo derivado del efecto de Dunning-Kruger en estudiantes universitarios
Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: convocatòria 2018-19 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 767