Publicaciones en las que colabora con JOSE LUIS RAMON CARRETERO (16)

2024

  1. A Deep Learning Approach to Estimate Multi-Level Mental Stress from EEG Using Serious Games

    IEEE Journal of Biomedical and Health Informatics, Vol. 28, Núm. 7, pp. 3965-3972

  2. Control Cartesiano de robots manipuladores en tareas de servicio en órbita

    Jornadas de Automática, Núm. 45

  3. Trajectory optimization of multipod robots with docking devices

    Actas del Simposio de Robótica, Bioingeniería y Visión por Computador : Badajoz, 29 a 31 de mayo de 2024 (Servicio de Publicaciones), pp. 61-66

2022

  1. A Gamification Approach for Continuous Engagement in Engineering courses

    International Symposium on Project Approaches in Engineering Education

  2. ARMIA: A Sensorized Arm Wearable for Motor Rehabilitation

    Biosensors, Vol. 12, Núm. 7

  3. Exoforge: Laboratorio docente interdisciplinar para desarrollo de proyectos en tecnologías asistivas

    Memorias del Programa de Redes de investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2021-22 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 421-431

2021

  1. A new remote laboratory of a pumping system designed using a low-cost hardware model

    International Symposium on Project Approaches in Engineering Education

  2. Aprendizaje basado en proyectos para docencia semipresencial para la asignatura sistemas de percepción del máster de Automática y Robótica

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 2109-2125

  3. Human pose detection for robotic-assisted and rehabilitation environments

    Applied Sciences (Switzerland), Vol. 11, Núm. 9

  4. Project-based active learning in a robotic master’s degree Subject with covid combined face-to-face and online teaching requirements

    International Symposium on Project Approaches in Engineering Education

  5. Project-based learning in robotics subject of a master's degree

    International Symposium on Project Approaches in Engineering Education