Contabilidad y Finanzas (CyF)
Universitat de València
Valencia, EspañaUniversitat de València-ko ikertzaileekin lankidetzan egindako argitalpenak (7)
2022
-
Explaining the willingness of consumers to bring their own reusable coffee cups under the condition of monetary incentives
Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 66
2021
-
Advance booking across channels: The effects on dynamic pricing
Tourism Management, Vol. 86
2016
-
Sustainable Development, Stakeholder Engagement and Analyst Forecasts' Accuracy: Positive Evidence from the Spanish Setting
Sustainable Development, Vol. 24, Núm. 2, pp. 77-88
2009
-
Capítulo 4. Aplicación práctica del modelo de valoración de Ohlson
El arte de valorar empresas (Civitas), pp. 71-86
2002
-
Measurement of formal harmonization progress: The IASC experience
International Journal of Accounting, Vol. 37, Núm. 1, pp. 1-26
2001
-
Estimación de la cobertura y de la distribución de exposiciones en el medio televisión
XIII Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing
1998
-
La imagen de las seis grandes firmas de auditoría
La contabilidad y la auditoría ante los próximos retos