Influencia de variables en la lealtad de los usuarios de centros deportivos

  1. Fernando García Pascual 1
  2. Mario Alguacil 2
  3. Núria Molina García 3
  1. 1 Universitat de València
    info

    Universitat de València

    Valencia, España

    ROR https://ror.org/043nxc105

  2. 2 Universidad Católica de Valencia San Vicente Mártir
    info

    Universidad Católica de Valencia San Vicente Mártir

    Valencia, España

    ROR https://ror.org/03d7a9c68

  3. 3 Universitat d'Alacant
    info

    Universitat d'Alacant

    Alicante, España

    ROR https://ror.org/05t8bcz72

Revista:
Actividad física y deporte: ciencia y profesión

ISSN: 1578-2484

Any de publicació: 2019

Número: 30

Pàgines: 147-148

Tipus: Article

Altres publicacions en: Actividad física y deporte: ciencia y profesión

Resum

The service sector is the third sector within the national territory, responsible for satisfying any need of the people. In the existing literature on sport management, there are more and more studies related to the analysis of user loyalty (Rundle-Thiele, 2005; Zeithaml et al., 2006), as it offers interesting subjective results about what are their future intentions with the service