I.U. DE INVESTIGACIONES TURÍSTICAS
Instituto
JUAN LUIS
NICOLAU GONZALBEZ
Investigador no período 1996-2022
Publicacións nas que colabora con JUAN LUIS NICOLAU GONZALBEZ (39)
2024
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Analysing the Experience of Wine Tourists: An Approach from the Wine Routes
Strategic Management in the Wine Tourism Industry: Competitive Strategies, Wine Tourism Behaviour and New Strategic Tools (Springer Nature), pp. 203-222
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Assessing the effects of interaction with attractions and types of visit on day trippers’ satisfaction
Current Issues in Tourism, Vol. 27, Núm. 8, pp. 1299-1315
2023
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Satisfaction and Expenditure in Wineries: A Prospect Theory Approach
Journal of Hospitality and Tourism Research, Vol. 47, Núm. 2, pp. 354-374
2021
2020
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The Bundling Strategy: The One-Click Effect on Loss Aversion
Journal of Hospitality and Tourism Research, Vol. 44, Núm. 4, pp. 704-712
2018
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El aporte visual de la etiqueta desde una perspectiva intercultural
Langues, cultures et gastronomie: communication interculturelle et contrastes (Peter Lang), pp. 169-188
2016
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Estimating the willingness to pay for a sustainable wine using a Heckit model
Wine Economics and Policy, Vol. 5, Núm. 2, pp. 96-104
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La demanda y los mercados turísticos
Canelobre: Revista del Instituto Alicantino de Cultura "Juan Gil-Albert", Núm. 66, pp. 66-75
2015
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Testing the decoy effect in the presence of store brands
International Journal of Retail and Distribution Management, Vol. 43, Núm. 2, pp. 113-125
2014
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Industry-specific effect of CSR initiatives: Hotels and airlines
Kybernetes, Vol. 43, Núm. 3, pp. 547-564
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The differentiated effects of CSR actions in the service industry
Journal of Services Marketing, Vol. 28, Núm. 7, pp. 558-565
2013
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La equidad de la evaluación continua en el marco del EEES
Diseño de acciones de investigación en docencia universitaria (Servicio de Publicaciones), pp. 1909-1924
2012
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La Equidad de la Evaluación Subjetiva en el Sistema de Evaluación Continua
X Jornades de Xarxes d'Investigació en Docència Universitària: la participació i el compromís de la comunitat universitària
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La MDD desde la perspectiva del marketing
Rebelión en las marcas (LID Editorial Empresarial), pp. 129-141
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Planificación del marketing mix
Marketing del vino (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 155-182
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Segementación del consumidor de vino
Marketing del vino (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 79-106
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THE EQUITY OF SUBJECTIVE EVALUATIONS IN ONGOING EVALUATION
INTED2012: INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE
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The free breakfast effect: An experimental approach to the zero price model in tourism
Journal of Travel Research, Vol. 51, Núm. 3, pp. 243-249
2011
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Analysing the effect of environmental factors on service performance
Service Industries Journal, Vol. 31, Núm. 9, pp. 1471-1488
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THE EQUITY OF SUBJECTIVE EVALUATIONS IN ONGOING EVALUATION
2011 4TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION (ICERI)