Département
MARKETING
Communications dans un congrès (12) Publications auxquelles un chercheur a participé
2010
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ASSESSMENT OF LEARNING STYLES: A MULTIDISCIPLINARY STUDY. IS THERE ROOM FOR LEARNING STYLES IN THE EHEA?
EDULEARN10: INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES
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Assessment of learning styles: a multidisciplinary study: Is there room for learning styles in the EHEA?
EDULEARN10 Proceedings: 2nd International conference on Education and New Learning Technology (July 5th-7th, 2010, Barcelona, Spain)
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El consumo de alcohol en los jóvenes universitarios: modelizando los factores de influencia
Anales de economía aplicada 2010
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Evolución y evaluación de los resultados académicos de los estudiantes de empresariales tras la implantación de guías docentes: un estudio longitudinal
VIII Jornades de Xarxes d'Investigació en Docència Universitària: noves titulacions i canvi universitari
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Innovando en las aulas. Una aplicación del b-learning con alumnos de Marketing
VII Foro sobre Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: libro de capítulos
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PEER REVIEW OF CONFERENCE PAPERS: CHARACTERISTICS OF THE AUTHORS AND THE PAPERS
4TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED 2010)
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Patrones de evaluación continua en el aprendizaje online
VIII Jornades de Xarxes d'Investigació en Docència Universitària: noves titulacions i canvi universitari
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Posibilidades de mejora del proceso enseñanza-aprendizaje a través del análisis de los estilos de aprendizaje: un estudio en estudiantes de CCSS y de Ingeniería Informática
VIII Jornades de Xarxes d'Investigació en Docència Universitària: noves titulacions i canvi universitari
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TEACHING METHODS: STUDY AND RESULTS IN SEVERAL MODULES OF BUSINESS STUDIES
EDULEARN10: INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES
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THE CLASSROOM ENVIRONMENT IN MARKETING EDUCATION: A SCALE
EDULEARN10: INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES
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THE ROLE OF ACHIEVEMENT GOAL ORIENTATION AND PERCEIVED USEFULNESS OF MARKETING COURSES IN SELF REGULATING LEARNING
4TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED 2010)
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Un cambio en la metodología docente implementando el b-learning a estudiantes de marketing
VIII Jornades de Xarxes d'Investigació en Docència Universitària: noves titulacions i canvi universitari