Biltzar ekarpenak (12) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak

2010

  1. ASSESSMENT OF LEARNING STYLES: A MULTIDISCIPLINARY STUDY. IS THERE ROOM FOR LEARNING STYLES IN THE EHEA?

    EDULEARN10: INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES

  2. Assessment of learning styles: a multidisciplinary study: Is there room for learning styles in the EHEA?

    EDULEARN10 Proceedings: 2nd International conference on Education and New Learning Technology (July 5th-7th, 2010, Barcelona, Spain)

  3. El consumo de alcohol en los jóvenes universitarios: modelizando los factores de influencia

    Anales de economía aplicada 2010

  4. Evolución y evaluación de los resultados académicos de los estudiantes de empresariales tras la implantación de guías docentes: un estudio longitudinal

    VIII Jornades de Xarxes d'Investigació en Docència Universitària: noves titulacions i canvi universitari

  5. Innovando en las aulas. Una aplicación del b-learning con alumnos de Marketing

    VII Foro sobre Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: libro de capítulos

  6. PEER REVIEW OF CONFERENCE PAPERS: CHARACTERISTICS OF THE AUTHORS AND THE PAPERS

    4TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED 2010)

  7. Patrones de evaluación continua en el aprendizaje online

    VIII Jornades de Xarxes d'Investigació en Docència Universitària: noves titulacions i canvi universitari

  8. Posibilidades de mejora del proceso enseñanza-aprendizaje a través del análisis de los estilos de aprendizaje: un estudio en estudiantes de CCSS y de Ingeniería Informática

    VIII Jornades de Xarxes d'Investigació en Docència Universitària: noves titulacions i canvi universitari

  9. TEACHING METHODS: STUDY AND RESULTS IN SEVERAL MODULES OF BUSINESS STUDIES

    EDULEARN10: INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES

  10. THE CLASSROOM ENVIRONMENT IN MARKETING EDUCATION: A SCALE

    EDULEARN10: INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES

  11. THE ROLE OF ACHIEVEMENT GOAL ORIENTATION AND PERCEIVED USEFULNESS OF MARKETING COURSES IN SELF REGULATING LEARNING

    4TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED 2010)

  12. Un cambio en la metodología docente implementando el b-learning a estudiantes de marketing

    VIII Jornades de Xarxes d'Investigació en Docència Universitària: noves titulacions i canvi universitari