Artigos (11) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2009

  1. Assessing performance in services: The travel agency industry

    Service Industries Journal, Vol. 29, Núm. 5, pp. 653-667

  2. Banca de emisión competitiva en Chile

    Procesos de mercado: revista europea de economía política, Vol. 6, Núm. 2, pp. 53-72

  3. Determinantes de la eficiencia en el canal de distribución: análisis en agencias de viajes

    Revista española de investigación de marketing, Vol. 13, Núm. 1, pp. 97-115

  4. Efecto de las promociones del precio sobre la venta de productos no promocionados: papel moderador del tipo de visita del cliente

    Revista española de investigación de marketing, Vol. 13, Núm. 2, pp. 73-90

  5. Efficiency vs. market power in retailing: Analysis of supermarket chains

    Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 16, Núm. 1, pp. 61-67

  6. Explaining consumer complaining behaviour in double deviation scenarios: The banking services

    Service Industries Journal, Vol. 29, Núm. 12, pp. 1659-1668

  7. Los espacios del lujo: el caso de estudio de Goethestrasse en Frankfurt

    Investigaciones Geográficas (España), Núm. 48, pp. 229-252

  8. Los valores de los consumidores y las preferencias en el comportamiento de ir de compras

    Revista española de investigación de marketing, Vol. 13, Núm. 1, pp. 7-34

  9. Simultaneous analysis of whether and how long to go on holidays

    Service Industries Journal, Vol. 29, Núm. 8, pp. 1077-1092

  10. Stock market reactions to third-party complaints

    International Journal of Bank Marketing, Vol. 27, Núm. 2, pp. 167-183

  11. Technical efficiency in the retail food industry: The influence of inventory investment, wage levels, and age of the firm

    European Journal of Marketing, Vol. 43, Núm. 5-6, pp. 652-669