Departamento
MARKETING
Artigos (11) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2009
-
Assessing performance in services: The travel agency industry
Service Industries Journal, Vol. 29, Núm. 5, pp. 653-667
-
Banca de emisión competitiva en Chile
Procesos de mercado: revista europea de economía política, Vol. 6, Núm. 2, pp. 53-72
-
Determinantes de la eficiencia en el canal de distribución: análisis en agencias de viajes
Revista española de investigación de marketing, Vol. 13, Núm. 1, pp. 97-115
-
Efecto de las promociones del precio sobre la venta de productos no promocionados: papel moderador del tipo de visita del cliente
Revista española de investigación de marketing, Vol. 13, Núm. 2, pp. 73-90
-
Efficiency vs. market power in retailing: Analysis of supermarket chains
Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 16, Núm. 1, pp. 61-67
-
Explaining consumer complaining behaviour in double deviation scenarios: The banking services
Service Industries Journal, Vol. 29, Núm. 12, pp. 1659-1668
-
Los espacios del lujo: el caso de estudio de Goethestrasse en Frankfurt
Investigaciones Geográficas (España), Núm. 48, pp. 229-252
-
Los valores de los consumidores y las preferencias en el comportamiento de ir de compras
Revista española de investigación de marketing, Vol. 13, Núm. 1, pp. 7-34
-
Simultaneous analysis of whether and how long to go on holidays
Service Industries Journal, Vol. 29, Núm. 8, pp. 1077-1092
-
Stock market reactions to third-party complaints
International Journal of Bank Marketing, Vol. 27, Núm. 2, pp. 167-183
-
Technical efficiency in the retail food industry: The influence of inventory investment, wage levels, and age of the firm
European Journal of Marketing, Vol. 43, Núm. 5-6, pp. 652-669