Saila
PSICOLOGIA EVOLUTIVA Y DIDACTICA
Argitalpenak (41) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak
2022
-
30-item version of the revised child anxiety and depression scale in Chilean adolescents: psychometric properties
Current Psychology, Vol. 41, Núm. 7, pp. 4231-4241
-
A Meta-analysis of Gut Microbiota in Children with Autism
Journal of Autism and Developmental Disorders, Vol. 52, Núm. 3, pp. 1374-1387
-
A multi-group confirmatory factor analysis of the revised children's anxiety and depression scale (RCADS) in Spain, Chile and Sweden
Journal of Affective Disorders, Vol. 310, pp. 228-234
-
Acercamiento a las perspectivas del estudiantado universitario: Ciencias de la Educación y Diversidad Sexual
RESED: Revista de estudios socioeducativos, Núm. 10, pp. 309-318
-
Análisis de la producción científica en el uso de la realidad virtual en la educación a partir de la estructura conceptual, social e intelectual.
RED: revista de educación a distancia, Vol. 22, Núm. 69
-
Aproximación a la situación emocional de los internos de un centro penitenciario: Cómo reinsertar presos a la sociedad dotándolos de habilidades socio-emocionales
VISUAL REVIEW: International Visual Culture Review / Revista Internacional de Cultura Visual, Vol. 12, Núm. 5
-
Child labour and education in Ecuador during the COVID-19 Pandemic
Revista Sociedad & tecnología, Vol. 5, Núm. 3, pp. 436-446
-
Ciberacoso y funciones ejecutivas en niños y adolescentes: una revisión sistemática
Revista de educación, Núm. 397, pp. 69-96
-
Diseño y validación de una escala para la identificación de la dislexia al inicio de Educación Primaria
Ocnos: revista de estudios sobre lectura, Vol. 21, Núm. 2
-
Educación Infantil: Cuerpos y (anti)pedagogías corporales
RESED: Revista de estudios socioeducativos, Núm. 10, pp. 227-240
-
Effects of the development of reading comprehension questions on learning improvement
LFE: revista de lenguas para fines específicos, Vol. 28, Núm. 1, pp. 61-74
-
Enfocar el paradigma pedagógico ignaciano en la escuela de hoy
Revista Padres y Maestros / Journal of Parents and Teachers, Núm. 390, pp. 33-39
-
Familia, estilos parentales y menores en acogimiento
Aposta: Revista de ciencias sociales, Núm. 95, pp. 84-96
-
Global trends in the application of virtual reality for people with autism spectrum disorders: conceptual, intellectual and the social structure of scientific production
Journal of Computers in Education, Vol. 9, Núm. 2, pp. 225-260
-
Influencia de las estrategias cognitivas de la lectura en la mejora de la capacidad de comprensión en estudiantes de educación primaria
Investigaciones Sobre Lectura, Núm. 17, pp. 77-92
-
La orientación y el rumbo de las prácticas docentes
Educar y orientar: la revista de la COPOE, Núm. 16, pp. 11-15
-
Management of the teaching-learning process: learning styles and academic performance
Revista Venezolana de Gerencia, Vol. 27, Núm. 7, pp. 281-296
-
Maternal acceptance–rejection, self-compassion and empathy in mothers of children with intellectual and developmental disabilities
International Journal of Developmental Disabilities, Vol. 68, Núm. 2, pp. 102-106
-
Measurement Invariance and Latent Mean Differences Between American, Spanish and Chinese Adolescents Using the Social Anxiety Scale for Adolescents (SAS-A)
Psicothema, Vol. 34, Núm. 1, pp. 126-133
-
Outside Training of Spanish University Students of Education for the Didactic Application of Cinema: Formal, Non-Formal, and Informal Perspectives
Education Sciences, Vol. 12, Núm. 1