Saila
PSICOLOGIA EVOLUTIVA Y DIDACTICA
Argitalpenak (77) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak
2020
-
Estrategias de aprendizaje y nominación sociométrica en estudiantes españoles
European journal of education and psychology, Vol. 13, Núm. 1, pp. 65-80
-
Academic achievement and failure in university studies: Motivational and emotional factors
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 23, pp. 1-14
-
Acogimiento familiar en España: un estudio de revisión
Aposta: Revista de ciencias sociales, Núm. 84, pp. 8-24
-
Acogimiento familiar en familia educadora en la provincia de Alicante, España: características de los recursos disponibles
Cuadernos de trabajo social, Vol. 33, Núm. 2, pp. 339-348
-
Actividad física y efectos psicológicos del confinamiento por covid-19
International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 2, Núm. 1, pp. 209-220
-
An approach to gut microbiota profile in children with autism spectrum disorder
Environmental Microbiology Reports, Vol. 12, Núm. 2, pp. 115-135
-
An immersive virtual reality educational intervention on people with autism spectrum disorders (ASD) for the development of communication skills and problem solving
Education and Information Technologies, Vol. 25, Núm. 3, pp. 1689-1722
-
Análisis comparativo de las Pruebas de Acceso a la Universidad bajo el enfoque de comparabilidad de constructo
Revista de educación, Núm. 388, pp. 65-84
-
Application of virtual reality in people with ASD from 1996 to 2019
Journal of Enabling Technologies, Vol. 14, Núm. 2, pp. 99-114
-
Association of Foster Care and its Duration with Clinical Symptoms and Impairment: Foster Care versus Non-Foster Care Comparisons with Spanish Children
Journal of Child and Family Studies, Vol. 29, Núm. 2, pp. 526-533
-
Attributional style in mathematics across anxiety profiles in Spanish children
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 3, pp. 1-11
-
Barreras para practicar actividad física extraescolar, el autoconcepto físico, las orientaciones de meta y el rendimiento académico en educación física
Revista iberoamericana de psicología del ejercicio y el deporte, Vol. 15, Núm. 1, pp. 50-55
-
Barreras psicológicas en el rendimiento del remoergómetro
Revista de Psicología Aplicada al Deporte y al Ejercicio Físico, Vol. 5, Núm. 1
-
Between coercion and consent: A study on male sexual violence in heterosexual partner relationship
Masculinidades y cambio social, Vol. 9, Núm. 3, pp. 235-260
-
Buss and Perry Aggression Questionnaire-Short Form in Spanish Children
Journal of Psychopathology and Behavioral Assessment, Vol. 42, Núm. 4, pp. 677-692
-
Can Academic Achievement in Primary School Students Be Improved Through Teacher Training on Emotional Intelligence as a Key Academic Competency?
Frontiers in Psychology, Vol. 10
-
Cinema as a transmitter of content: Perceptions of future spanish teachers for motivating learning
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 12
-
Cinematographic habits of future spanish teachers from a socio-educational perspective
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 15, pp. 1-19
-
Conceptual map of public health and intellectual property in Cuba: 2020 update
Revista Panamericana de Salud Publica/Pan American Journal of Public Health, Vol. 44
-
Cyberbullying and social anxiety: A latent class analysis among spanish adolescents
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 2