Institutua
I.U. DE INVESTIGACIÓN DE ESTUDIOS SOCIALES DE AMÉRICA LATINA
Argitalpenak (127) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak
2023
-
35 posibles reformas de la LJCA y una propuesta de reforma global
Diario La Ley, Núm. 10336
-
A Qualitative Study on Barriers in Learning Opportunities in Ecuadorian Higher Education
Societies, Vol. 13, Núm. 3
-
A model for assessing the active presence of institutions on social media: application to universities worldwide
Journal of Marketing for Higher Education
-
A morphopragmatic study of [X-word] constructions through their morphological replicability and pragmatic functions
Lexis - Journal in English Lexicology
-
A new online resource for oral interaction formulae: the Phraseological Dictionary of Interpersonal Relationship Oral Formulae. Macro-structural issues
Studii de Lingvistica, Vol. 13, Núm. 2, pp. 85-104
-
ANALYSIS OF TAX ASSESSMENT BY ASSEMBLY AND PROPERTY DEVELOPMENT ACTIVITIES IN FRAGMENTED URBAN LANDS – GWANGJIN DISTRICT, SEOUL, SOUTH KOREA
International Journal of Strategic Property Management, Vol. 27, Núm. 3, pp. 202-217
-
Actitudes y rupturas discursivas de las élites económicas: los gremios empresariales chilenos frente a las violaciones de derechos humanos bajo la dictadura civil-militar de Pinochet
Política y sociedad, Vol. 60, Núm. 2
-
Ajustes, desajustes y algunas dudas sobre aspectos de la Ley 19/2007, de 11 de julio, contra la violencia, el racismo, la xenofobia y la intolerancia en el deporte, tras la aprobación de la Ley 39/2022, de 30 de diciembre, del deporte
Revista Aranzadi de derecho de deporte y entretenimiento, Núm. 78
-
Alfabetización publicitaria y menores.Revisión bibliográfica a partir de la Web of Science (WOS) y Scopus (2010-2022)
Revista Latina de Comunicación Social, Núm. 81
-
Analysing the sustainability competencies of preservice teachers in Spain
Journal of Applied Research in Higher Education, Vol. 15, Núm. 3, pp. 731-744
-
Análisis de la prescripción de marca y de la identificación de su naturaleza publicitaria por parte de rostros televisivos en Instagram
Fonseca, Journal of Communication, Núm. 26, pp. 165-186
-
Análisis interdisciplinar de un L-MOOC de español académico: validación en un contexto de docencia híbrida
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 6, pp. 141-155
-
Aplicación da LCSP de 2017 desde a súa promulgación
REGAP: Revista galega de administración pública, Núm. 66, pp. 167-195
-
Approach to the Concept of Enodiplomacy and Perception Study on its Management and Impact on the Image of the Territory of Alicante
Revista Iberoamericana de Viticultura Agroindustria y Ruralidad, Vol. 10, Núm. 30, pp. 1-20
-
Artificial Intelligence-based System for Detecting Attention Levels in Students
Journal of Visualized Experiments, Vol. 2023, Núm. 202
-
Assessment of future teachers’ geographic knowledge of the territorial organization of Spain using mental maps
International Research in Geographical and Environmental Education, Vol. 32, Núm. 4, pp. 288-304
-
Bibliometric Analysis of Determining Factors in Entrepreneurial Intention
Academic Journal of Interdisciplinary Studies, Vol. 12, Núm. 2, pp. 84-93
-
Bibliometric Studies on Rural Female Entrepreneurship: A Metabibliometric Review
Academic Journal of Interdisciplinary Studies, Vol. 12, Núm. 4, pp. 101-120
-
Climate Change and Extreme Weather Events in the Education of the Citizens of the Twenty-First Century: The Perception of Secondary Education Students
Social Sciences, Vol. 12, Núm. 1
-
Communication and Transparency of Innovation: The Case of the Valencian Community (Spain)
Systems, Vol. 11, Núm. 1