Argitalpenak (55) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak

2024

  1. 1924-2024: Mort, naixement i renaixement dels poetes

    Plecs d'història local, Núm. 195, pp. 10-13

  2. 3rd International Congress: Education and Knowledge: proceedings

    Octaedro

  3. Advances in literary and (neuro)linguistics skills that can contribute to healing: Reading many books brings us closer to life

    Educational Innovation to Address Complex Societal Challenges (IGI Global), pp. 222-241

  4. Andrés Mas Aldeguer, mar i vida entre Ceuta i Santa Pola

    Des de l'orellada de la mar de Santa Pola: Estudis dedicats al professor Antoni Mas i Miralles (Departament de Filologia Catalana), pp. 139-150

  5. Ausiàs March. Cantos de amor: versión castellana de Jorge de Montemayor

    Ultreia

  6. Bellés, Eloi / Marquès Hernández, Paula / Ojeda Caba, Júlia / Ruiz-Ruano, Míriam (2021) Teixir xarxa, fer camí. Aportacions presents al futur de la catalanística. Maó: Punctum, 455 p.

    Estudis romànics, Núm. 46, pp. 407-411

  7. Confluència de tradicions de la vida de santa Maria Egipcíaca en el "Flos sanctorum" català

    Des de l'orellada de la mar de Santa Pola: Estudis dedicats al professor Antoni Mas i Miralles (Departament de Filologia Catalana), pp. 229-255

  8. Darrere de l’espill: visions del més enllà II: estudis i edicions dels textos

    Ultreia

  9. Des de l'orellada de la mar de Santa Pola: Estudis dedicats al professor Antoni Mas i Miralles

    Departament de Filologia Catalana

  10. Dos discursos antitéticos sobre la mujer en dos obras valencianas coetáneas del s. xv: el Espill de Jaume Roig y la Vita Christi de sor Isabel de Villena

    Estudios de literatura Comparada 4. Misoginia y filoginia en el discurso literario europeo de la Edad Media, Teatro y literatura, Literatura y animales

  11. Drawing parallels between language change processes: grammaticalization, constructionalization and phraseologization

    Catalan journal of linguistics, Vol. 23, pp. 41-71

  12. D’una educació literària: la premsa cultural i la construcció del cànon

    Conocimiento compartido y educación (Dykinson), pp. 268-281

  13. El sud valencià exmurcià: identitat i ideologia

    Des de l'orellada de la mar de Santa Pola: Estudis dedicats al professor Antoni Mas i Miralles (Departament de Filologia Catalana), pp. 113-125

  14. Els "Anys" Estellés i Salvat Papasseit: la commemoració del patrimoni literari

    Plecs d'història local, Núm. 195, pp. 1-1

  15. Els capítols afegits en la composició de la versió catalana de la Legenda aurea de Jacobus de Voragine: el cas del manuscrit N-III-V

    Didacticism, Literature and Translation: The Transmission of Knowledge in the Middle Ages (Edition Reichenberger), pp. 215-235

  16. Els premis literaris en català a obra publicada (2000-2020): deliberacions i cànon

    Caplletra: revista internacional de filología, Núm. 76, pp. 39-66

  17. Enseñanza de la literatura hispanoamericana a través de biografías literarias gráficas

    Tejuelo: Didáctica de la Lengua y la Literatura. Educación, Núm. 40, pp. 45-76

  18. Fabregat Aguiló, Laura. La crisi identitària. Tema central de la novel·lística catalana del segle xxi. Barcelona: Publicacions de l’Abadia de Montserrat, 2022, 205 pp.

    Catalan Review: international journal of Catalan culture, Vol. 38, pp. 122-125

  19. Identitat mediàtica en entorns virtuals: els blogs que parlen de lectura

    Bulletin of Contemporary Hispanic Studies, Vol. 6, Núm. 1, pp. 97-111

  20. Influència de l’alfabetització familiar i escolar en l’ús i la competència en la llengua minoritzada a la comarca del Baix Cinca

    Caplletra: revista internacional de filología, Núm. 76, pp. 119-144