Universidad Politécnica de Valencia-ko ikertzaileekin lankidetzan egindako argitalpenak (14)

2023

  1. An analysis of EAL learners' pragmatic strategies: Exploring the exam answers of multilingual doctoral students

    EAL Research for the Classroom: Practical and Pedagogical Implications (Taylor and Francis), pp. 81-98

  2. Formative Assessment in Synchronous Language Teaching in Higher Education during the Covid-19 Pandemic

    Technology-Enhanced Language Teaching and Learning: Lessons from the Covid-19 Pandemic (Bloomsbury Publishing Plc.), pp. 167-182

  3. La adquisición de los marcadores discursivos de atenuación en inglés mediante actividades lectoras

    Investigación y buenas prácticas en educación lectora (Octaedro), pp. 65-78

  4. The use of boosters and evidentials in British campaign debates on the Brexit referendum

    Pragmatics, Vol. 33, Núm. 1, pp. 1-22

2022

  1. Engagement markers in the Spanish general election campaign speeches of 2016

    Spanish in Context, Vol. 19, Núm. 3, pp. 537-562

  2. INTEGRATION OF DATA-DRIVEN LEARNING AND ASSESSMENT THROUGH A MULTIMODAL CORPUS OF LEARNING OBJECTS AT THE TIME OF THE COVID-19 PANDEMIC

    Technology-Assisted Language Assessment In Diverse Contexts: Lessons from the Transition to Online Testing during COVID-19 (Taylor and Francis), pp. 163-178

  3. Teaching Multimodal Metadiscourse in English for Academic Purposes

    Lidil

  4. Teaching multimodal metadiscourse in academic English as a foreign language

    Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 4, pp. 155-172

  5. Training teachers of English as a medium of instruction: The use of metadiscourse devices

    Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 37, pp. 177-192

2021

  1. Análisis comparativo del uso de marcadores metadiscursivos en la evaluación formativa y sumativa online

    Tejuelo: Didáctica de la Lengua y la Literatura. Educación, Núm. 34, pp. 261-292

  2. El respeto al poder en Twitter en la crisis española por el COVID-19

    Círculo de lingüística aplicada a la comunicación, Núm. 86, pp. 121-136

  3. Entornos virtuales de aprendizaje para la enseñanza de inglés global

    In-Red 2021. VII Congreso nacional de innovación educativa y docencia en red: lecciones aprendidas, ideas compartidas

  4. Multimodal metadiscourse in digital academic journals on linguistics, engineering and medicine

    European Journal of English Studies, Vol. 25, Núm. 3, pp. 259-277

  5. The assessment of metadiscourse devices in English as a foreign language

    Assessing Writing, Vol. 50