ISABEL
MARCILLAS PIQUER
PROFESOR/A PERMANENTE LABORAL
Publicaciones (96) Publicaciones de ISABEL MARCILLAS PIQUER
2024
-
Les traces del silenci, de Esther Lázaro Sanz. Premi de Teatre Mediterrani Pare Colom 2023. Editorial Lleonard Muntaner
res.
Primer acto: Cuadernos de investigación teatral, Núm. 366, pp. 316-317
2023
-
Los relatos autobiográficos como instrumento para la adquisición de la identidad docente en el ámbito de la enseñanza de la lectoescritura
Nuevos formatos para el aprendizaje informal: ¿útiles para el formal? (Octaedro), pp. 78-87
2022
-
Del teatre de l'absurd als nous paradigmes performatius
coord.
Punctum
-
Dramaturgues catalanes: ètiques i estètiques
Peter Lang Alemania
-
Estratègies didàctiques per al desenvolupament de la L2 en el Grau en Mestre per a l’Educació Infantil
Memorias del Programa de Redes de investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2021-22 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1671-1688
-
Identitat i poètica de la transculturació en la narrativa de Najat El Hachmi i Saïd El Kadaoui
Identitats culturals contemporànies: el cas català (Reichenberger)
-
La pedregada
pr.
Bromera
-
Memoria, educación y patrimonio en la ciudad de Alicante. Una propuesta didáctica
Miradas del sur: patrimonialización de la memoria colectiva (Éditions Universitaires d'Avignon), pp. 145-156
-
Reformulacions teòriques i estètiques al voltant del teatre de l'absurd
Del teatre de l'absurd als nous paradigmes performatius (Punctum), pp. 7-10
-
Sainet, festa i educació: una proposta didàctica
Escena Valenciana: Revista d’investigació en arts escèniques, Núm. 2, pp. 76-93
-
Strategies for comedy in plays by contemporary catalan women
Acting Funny on the Catalan Stage: El teatre còmic en català (1900-2016) (Peter Lang Publishing Group), pp. 179-200
-
Writing about the margins, writing from the margins: the dramaturgy of Helena Tornero
Images of otherness (Peter Lang USA), pp. 141-156
2021
-
Aproximació a la recepció de l'obra de Jordi Teixidor al País Valencià
Jordi Teixidor i el teatre català contemporani (Societat Catalana de Llengua i literatura), pp. 89-105
-
Consolidando el protagonismo del alumnado: del trabajo colaborativo a la clase invertida
Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 3121-3144
-
Contra l’oblit. Violència, trauma, dol i dignificació en la dramatúrgia catalana de la memòria escrita per dones
eHumanista: IVITRA, Núm. 19, pp. 276-292
-
De la docència presencial a la docència en línia: disseny i implementació de practiques relacionades amb les tac en l’àmbit de les habilitats comunicatives
Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 2735-2744
-
De les TIC a les TAC en l’Educació Superior: propostes pràctiques en l’àmbit de les habilitats comunicatives en L2
Redes de Investigación e Innovación en Docencia Universitaria: Volumen 2021 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 699-708
2020
-
Aurora Bertrana en el exilio: Visita a los campos concentracionarios franceses de Saint-Cyprien y Le Barcarès
Les femmes et la guerre / Dona i guerra: Mémoire démocratique et droits humains / Memòria democràtica i drets humans (Peter Lang Bélgica), pp. 221-238
-
Diseño e implementación de un Plan de Acción tutorial para el alumnado del Máster de profesorado de Secundaria
Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: Convocatòria 2019-20 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 929-932
-
El foment lector en l’àmbit de l’Educació Superior a través dels tallers dialògics de lectura
La docencia en la Enseñanza Superior: Nuevas aportaciones desde la investigación e innovación educativas (Octaedro), pp. 697-706