Publicaciones (96) Publicaciones de ISABEL MARCILLAS PIQUER

2024

  1. Les traces del silenci, de Esther Lázaro Sanz. Premi de Teatre Mediterrani Pare Colom 2023. Editorial Lleonard Muntaner res.

    Primer acto: Cuadernos de investigación teatral, Núm. 366, pp. 316-317

2023

  1. Los relatos autobiográficos como instrumento para la adquisición de la identidad docente en el ámbito de la enseñanza de la lectoescritura

    Nuevos formatos para el aprendizaje informal: ¿útiles para el formal? (Octaedro), pp. 78-87

2022

  1. Del teatre de l'absurd als nous paradigmes performatius coord.

    Punctum

  2. Dramaturgues catalanes: ètiques i estètiques

    Peter Lang Alemania

  3. Estratègies didàctiques per al desenvolupament de la L2 en el Grau en Mestre per a l’Educació Infantil

    Memorias del Programa de Redes de investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2021-22 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1671-1688

  4. Identitat i poètica de la transculturació en la narrativa de Najat El Hachmi i Saïd El Kadaoui

    Identitats culturals contemporànies: el cas català (Reichenberger)

  5. La pedregada pr.

    Bromera

  6. Memoria, educación y patrimonio en la ciudad de Alicante. Una propuesta didáctica

    Miradas del sur: patrimonialización de la memoria colectiva (Éditions Universitaires d'Avignon), pp. 145-156

  7. Reformulacions teòriques i estètiques al voltant del teatre de l'absurd

    Del teatre de l'absurd als nous paradigmes performatius (Punctum), pp. 7-10

  8. Sainet, festa i educació: una proposta didàctica

    Escena Valenciana: Revista d’investigació en arts escèniques, Núm. 2, pp. 76-93

  9. Strategies for comedy in plays by contemporary catalan women

    Acting Funny on the Catalan Stage: El teatre còmic en català (1900-2016) (Peter Lang Publishing Group), pp. 179-200

  10. Writing about the margins, writing from the margins: the dramaturgy of Helena Tornero

    Images of otherness (Peter Lang USA), pp. 141-156

2021

  1. Aproximació a la recepció de l'obra de Jordi Teixidor al País Valencià

    Jordi Teixidor i el teatre català contemporani (Societat Catalana de Llengua i literatura), pp. 89-105

  2. Consolidando el protagonismo del alumnado: del trabajo colaborativo a la clase invertida

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 3121-3144

  3. Contra l’oblit. Violència, trauma, dol i dignificació en la dramatúrgia catalana de la memòria escrita per dones

    eHumanista: IVITRA, Núm. 19, pp. 276-292

  4. De la docència presencial a la docència en línia: disseny i implementació de practiques relacionades amb les tac en l’àmbit de les habilitats comunicatives

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 2735-2744

  5. De les TIC a les TAC en l’Educació Superior: propostes pràctiques en l’àmbit de les habilitats comunicatives en L2

    Redes de Investigación e Innovación en Docencia Universitaria: Volumen 2021 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 699-708

2020

  1. Aurora Bertrana en el exilio: Visita a los campos concentracionarios franceses de Saint-Cyprien y Le Barcarès

    Les femmes et la guerre / Dona i guerra: Mémoire démocratique et droits humains / Memòria democràtica i drets humans (Peter Lang Bélgica), pp. 221-238

  2. Diseño e implementación de un Plan de Acción tutorial para el alumnado del Máster de profesorado de Secundaria

    Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: Convocatòria 2019-20 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 929-932

  3. El foment lector en l’àmbit de l’Educació Superior a través dels tallers dialògics de lectura

    La docencia en la Enseñanza Superior: Nuevas aportaciones desde la investigación e innovación educativas (Octaedro), pp. 697-706