FERNANDO ENRIQUE
LLOPIS PASCUAL
PROFESOR/A TITULAR UNIVERSIDAD
FRANCISCO BORJA
NAVARRO COLORADO
PROFESOR/A TITULAR UNIVERSIDAD
Publicaciones en las que colabora con FRANCISCO BORJA NAVARRO COLORADO (11)
2011
-
Procesamiento automático de metáforas con métodos no supervisados
Procesamiento del lenguaje natural, Núm. 47, pp. 345-346
2006
-
"How much context do you need?": An experiment about the context size in Interactive Cross-Language Question Answering
Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)
-
La web como elemento fundamental en el aprendizaje no presencial
Investigacions col·legiades: el model docent en la Universitat (Universidad de Alicante / Universitat d'Alacant), pp. 16
-
SEL: un sistema de aprendizaje no presencial para la programación mediante ejercicios en internet
Redes de investigación docente en el Espacio Europeo de Educación Superior (Marfil), pp. 249-268
2005
-
"How much context do you need?" An experiment about the context size in Interactive Cross-language Question Answering.
CEUR Workshop Proceedings
-
Improving interaction with the user in cross-language question answering through relevant domains and syntactic semantic patterns
Lecture Notes in Computer Science
2004
-
Apoyo del aprendizaje de la Programación mediante una aplicación web interactiva: estudio de caso
Espacios de investigación en la profesionalización docente universitaria (Marfil), pp. 147-164
-
Comparing syntactic-semantic patterns and passages in interactive cross language information access (iCLEF at University of Alicante)
Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics), Vol. 3237, pp. 462-467
-
Improving interaction with the user in cross-language question answering through relevant domains and syntactic semantic patterns
CEUR Workshop Proceedings
-
Una aplicación web interactiva como herramienta de ayuda al aprendizaje de la programación
II Jornades de Xarxes d'Investigació en Docència Universitària: cap a l'Europa del coneixement