ALVARO BERNABEU BAUTISTA-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (14)

2022

  1. A mixed-source approach to public participation for assessing urban accessibility of neighbourhood public spaces

    First International Future Challenges in Sustainable UrbanPlanning & Territorial Management: Proceedings of the SUPTM 2022 conference (Universidad Politécnica de Cartagena), pp. 249-252

  2. Reading urban transformation based on geolocated crowdsourced data

    First International Future Challenges in Sustainable UrbanPlanning & Territorial Management: Proceedings of the SUPTM 2022 conference (Universidad Politécnica de Cartagena), pp. 216-219

  3. Social Media Data Collection and Quality for Urban Studies

    Smart Innovation, Systems and Technologies (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 229-248

  4. The urban impact of COVID-19: six neighbourhoods, three cities and three countries in social network data

    VLC arquitectura. Research Journal, Vol. 9, Núm. 2, pp. 301-332

2021

  1. Blended Learning: un reto para la docencia en materias de urbanismo

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 2091-2107

  2. The geography of social media data in urban areas: Representativeness and complementarity

    ISPRS International Journal of Geo-Information, Vol. 10, Núm. 11

2020

  1. Actividades económicas y urbanas en ejes estructurantes metropolitanos. La aportación de los datos geolocalizados de Google Places

    Urbano, Vol. 23, Núm. 42, pp. 80-97

  2. Los Sistemas de Información Geográfica como herramienta TIC en el itinerario formativo de la Urbanística y Ordenación del Territorio

    Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: Convocatòria 2019-20 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 965-972

2017

  1. Nuevas tecnologías aplicadas al estudio de la ciudad. El mapeo colaborativo online

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2016-17 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 2623-2636