Observatorio Sociológico de la Educación (OBSOEDU)
Universidad Politécnica de Valencia
Valencia, EspañaUniversidad Politécnica de Valencia-ko ikertzaileekin lankidetzan egindako argitalpenak (10)
2023
-
Experimental governance in ‘trapped’ regions? What can and cannot be done in Europe’s periphery
Ekonomiaz: Revista vasca de economía, Núm. 104, pp. 36-55
-
GENDER: AN INVISIBLE COMPETENCE IN PROJECT MANAGEMENT
Proceedings from the International Congress on Project Management and Engineering
2022
-
Adapting RRI public engagement indicators to the Spanish scientific and innovation context: a participatory methodology based on AHP and content analysis
Central European Journal of Operations Research, Vol. 30, Núm. 4, pp. 1483-1512
-
La docencia universitaria en tiempos de pandemia: perspectiva desde el personal docente y el alumnado
La COVID-19 llega a las aulas (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 247-265
-
¿Se puede usar Instagram como herramienta para la comprensión de conceptos estadísticos en las ciencias sociales?
I International Congress. Education and Knowledge: proceedings
2021
-
La voz de los estudiantes ante la reconfiguración de la actividad docente universitaria en la pandemia
In-Red 2021. VII Congreso nacional de innovación educativa y docencia en red: lecciones aprendidas, ideas compartidas
2020
-
Closing the gender gap at academic conferences: A tool for monitoring and assessing academic events
PLoS ONE, Vol. 15, Núm. 12 December
2009
-
Eldergames project: An innovative mixed reality table-top solution to preserve cognitive functions in elderly people
Proceedings - 2009 2nd Conference on Human System Interactions, HSI '09
2008
-
Playing for a real bonus: Videogames to empower elderly people
Journal of Cyber Therapy and Rehabilitation, Vol. 1, Núm. 1, pp. 37
2006
-
Cognition, technology and games for the elderly: An introduction to ELDERGAMES project
PsychNology Journal, Vol. 4, Núm. 3, pp. 285-308