Habilidades, competencias e instrucción
Universidad de Oviedo
Oviedo, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Oviedo (6)
2015
-
El desarrollo de la fluidez en la lectura de palabras en educación primaria: un seguimiento longitudinal de seis años
Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje, Vol. 38, Núm. 4, pp. 856-871
-
Motivational profiles Spanish students of Compulsory Secondary Education: differential analysis of academic self-attributions
Anales de psicología, Vol. 31, Núm. 2, pp. 579-588
2012
-
Validity Evidence based on Internal Structure of Scores on the Spanish Version of the Self-Description Questionnaire-II
The Spanish Journal of Psychology, Vol. 15, Núm. 1, pp. 388-398
2011
-
Factorial invariance and latent mean differences of scores on the achievement goal tendencies questionnaire across gender and age in a sample of Spanish students
Learning and Individual Differences, Vol. 21, Núm. 1, pp. 138-143
1999
-
Un modelo de relaciones causales entre autoconcepto y rendimiento académico
Orientación e intervención psicopedagógica: libro de actas. Santiago de Compostela, 8 a 11 septiembre 1999
1996
-
Evaluación del deterioro cognitivo en la vejez
Sociedad y educación (EUDEMA), pp. 667-676