Publicaciones en las que colabora con GUILLERMO SOLER QUILEZ (7)

2021

  1. El còmic i el cànon femení en un entorn multimodal: Eines transmedia per l'aula universitària i de Secundària

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 2127-2136

2020

  1. Coneixement del cànon artístic del còmic a les aules universitàries: possibilitats didàctiques. Anàlisi comparada de diverses universitats

    Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: Convocatòria 2019-20 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 359-366

2019

  1. El cànon escolar del còmic i de l'àlbum il·lustrat com a eina didàctica per als Graus d'Educació Infantil, Primària i Màster de Secundària

    Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: convocatòria 2018-19 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1227

2018

  1. Cànon formatiu de còmic per als Graus d'Educació Infantil, Primària i Màster de Secundària

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2017-18 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1779-1785

2017

  1. La narració gràfica en àmbit universitari: Perspectives didàctiques del còmic i de l'àlbum il·lustrat

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2016-17 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 2279-2296

2016

  1. Cómic como herramienta didáctica: La narración gráfica en disciplinas académicas y tramos de preparación a la universidad

    Innovaciones metodológicas en docencia universitaria: resultados de investigación (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1629-1642

  2. Cómic como instrumento didáctico: La narración gráfica en ámbito universitario

    Investigación e Innovación Educativa en Docencia Universitaria: Retos, propuestas y acciones (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1620-1634