Publications dans lesquelles il/elle collabore avec Cosme Jesús Gómez Carrasco (10)

2023

  1. Analysis of a forced blended-learning program in social sciences higher education during the COVID-19 post-pandemic

    Education and Training, Vol. 65, Núm. 2, pp. 298-311

  2. Conclusions

    Teaching History to Face the World Today: Socially-Conscious Approaches, Activity Proposals and Historical Thinking Competencies (Peter Lang AG), pp. 263-269

  3. No future? History Education in the digital and globalization era

    Teaching History to Face the World Today: Socially-Conscious Approaches, Activity Proposals and Historical Thinking Competencies (Peter Lang AG), pp. 1-28

  4. Teaching history to face the world today: Socially-conscious approaches, activity proposals and historical thinking competencies

    Peter Lang AG

2021

  1. Gamificación y flipped-classroom en la formación del profesorado de ciencias sociales. estudio exploratorio y validación de una escala

    La formación del profesorado en Didáctica de las Ciencias Sociales en el ámbito Iberoamericano (Servicio de Publicaciones), pp. 79-98

  2. Instrumentos para la evaluación de las competencias históricas. La percepción del profesorado de Secundaria en formación

    Escenarios educativos investigadores: hacia una educación sostenible (Dykinson), pp. 226-235