Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Murcia (63)

2023

  1. Autism and Gut Microbiota: a Bibliometric Study

    Review Journal of Autism and Developmental Disorders, Vol. 10, Núm. 4, pp. 630-642

  2. Estudiando diferencias estadísticamente significativas en la frecuencia de las motivaciones, beneficios y dificultades percibidas por alumnado de Alto Rendimiento Académico al cursar carreras completamente bilingües

    Nuevos formatos para el aprendizaje informal: ¿útiles para el formal? (Octaedro), pp. 128-136

  3. Monitorización a largo plazo de la franja litoral: una experiencia voluntaria, docente e investigadora

    Mirando a los ríos desde el mar. Viejos y nuevos debates para una transición hídrica justa

  4. Perfectionism and binge eating association: a systematic review and meta-analysis

    Journal of Eating Disorders, Vol. 11, Núm. 1

  5. Typologies of Spanish Youth with School Refusal Behavior and Their Relationship with Aggression

    Journal of Aggression, Maltreatment and Trauma, Vol. 32, Núm. 12, pp. 1779-1797

2022

  1. A Meta-analysis of Gut Microbiota in Children with Autism

    Journal of Autism and Developmental Disorders, Vol. 52, Núm. 3, pp. 1374-1387

  2. A multi-group confirmatory factor analysis of the revised children's anxiety and depression scale (RCADS) in Spain, Chile and Sweden

    Journal of Affective Disorders, Vol. 310, pp. 228-234

  3. Editorial: Anxiety Disorders in Childhood and Adolescence: Psychopathology, Assessment, and Treatment

    Frontiers in Psychology

  4. Evaluación online y análisis de la reactividad sensorial en alumnado universitario con y sin autismo

    Memorias del Programa de Redes de investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2021-22 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 803-827

  5. SELF-CONCEPT AS A PREDICTOR OF PERCEIVED ACADEMIC SELF-EFFICACY IN ADOLESCENTS

    Influences and Importance of Self-Awareness, Self-Evaluation and Self-Esteem (Nova Science Publishers, Inc.), pp. 117-136

  6. School anxiety profiles in Spanish adolescents and their differences in psychopathological symptoms

    PLoS ONE, Vol. 17, Núm. 1 January

  7. School refusal behavior: Latent class analysis approach and its relationship with psychopathological symptoms

    Current Psychology, Vol. 41, Núm. 4, pp. 2078-2088

  8. Validation of the Children’s Separation Anxiety Scale – Parent Version (CSAS-P)

    Frontiers in Psychology, Vol. 13

2021

  1. Affective Profiles and Anxiety or Non-Anxiety-Related Reasons for School Refusal Behavior: Latent Profile Analysis in Spanish Adolescents

    Frontiers in Psychology, Vol. 12

  2. Autoatribuciones académicas en el área de lenguaje y manifestaciones de estrés en la infancia tardía

    Innovación docente y práctica en el ámbito de la salud: nuevas necesidades y cambios contextuales (Asociación Universitaria de Educación y Psicología (ASUNIVEP)), pp. 203-210