Teaching apps for the learning of languages through sportsTechnology and sports in the English and Spanish as a L2/FL classroom

  1. Botella Tejera, Carla
  2. Galindo Merino, M. Mar
Revista:
Language Value

ISSN: 1989-7103

Any de publicació: 2017

Volum: 9

Volum: 1

Pàgines: 89-131

Tipus: Article

DOI: 10.6035/LANGUAGEV.2017.9.5 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openDialnet editor

Altres publicacions en: Language Value

Objectius de Desenvolupament Sostenible

Resum

Aquest article presenta una selecció d’apps per a l’ensenyament i aprenentatge d’anglès i espanyol a través de l’esport. En el marc d’un projecte de recerca sobre Lingüística aplicada a l’ensenyament de llengües modernes a través de l’esport (Galindo Merino, 2016a), un dels nostres objectius és aplicar les TIC a aquesta proposta d’ensenyament (Botella Tejera et al., 2016; Sellés et al., 2016). Així, explorem 17 apps relacionades amb l’ensenyament de llengües a través dels esports. Concretament, seleccionem diferents tipus d’apps: apps sobre llengües, apps per a l’aprenentatge de llengües, tres apps específiques d’anglès a través de l’esport, i apps de revistes d’esport i canals de televisió. Després de presentar-les i analitzar-les, proporcionem una gamma ampla d'activitats per incloure’ls a l’aula de llengües estrangeres, seguint les indicacions recents de l’ensenyament d’idiomes per tasques amb tecnologia.