A Plurilingual Approach to English Language Teaching from an Ecological PerspectiveAn international comparative study

  1. Chabert Ull, Alicia
Zuzendaria:
  1. Rosa Agost Canós Zuzendaria

Defentsa unibertsitatea: Universitat Jaume I

Fecha de defensa: 2020(e)ko uztaila-(a)k 22

Epaimahaia:
  1. Celia Ferragut Presidentea
  2. Roberto Martínez Carrasco Idazkaria
  3. Joaquim Dolz Mestre Kidea

Mota: Tesia

Teseo: 631273 DIALNET lock_openTDX editor

Laburpena

Aquesta tesi investiga d’una manera global l'aplicació de les teories multilingües i plurilingües amb l'ús de la llengua materna en l'aula d'anglés en l’educació primària mitjançant un enfocament d'ensenyament comunicatiu. Amb aquest propòsit hem dut a terme la nostra investigació en tres contextos molt diferents del món: Espanya, Noruega i la Xina. El nostre punt de partida és la idea que la difusió de l'anglés a tot el món ha tingut importants conseqüències tant en l'educació com en les polítiques lingüístiques. En aquesta investigació ens hem centrat en diferents factors que afecten l'aprenentatge de l'anglés i hem analitzat la resposta dels alumnes a un enfocament comunicatiu plurilingüe de l'ensenyament de l'anglés. La nostra posició té per objecte presentar una visió ecològica de l’ensenyament que considera l'anglés com una veritable llengua internacional; una eina en la societat multilingüe en la qual vivim i no una amenaça.