Cuerpo, movimiento y emociónBAPNE
-
1
Universitat d'Alacant
info
ISSN: 0210-0630
Datum der Publikation: 2019
Titel der Ausgabe: Inteligencia emocional
Nummer: 499
Seiten: 142-145
Art: Artikel
Andere Publikationen in: Cuadernos de pedagogía
Bibliographische Referenzen
- Garnett, S.(2009). Cómo usar el cerebro en las aulas. Madrid, Editorial Narcea.
- Gómez-Pinilla F y Hillman C. (2013). The influence of exercise on cognitive abilities. Comprehensive Physiology, 3, 403-428.
- Lliceto P et al. (2016). Brain emotion systems, personality, hopelessness, self/other perception, and gambling cognition: a structural equation model. Journal of Gambling Studies, 32 (1), 157-69.
- Marina, J.A. (2012). La Inteligencia Ejecutiva. Madrid, Ariel.
- Ma J. K., Le Mare L., Gurd B. J. (2015). «Four minutes of in-class high-intensity interval activity improves selective attention in 9-to 11-year olds». Applied Physiology Nutrition and Metabolism 40, 238-244.