Memòria de la xarxa docentGuies de Quart Curs del Grau de Filologia Catalana (ref. 2672)

  1. Martín Pascual, Llúcia coord.
  2. Alemany Ferrer, Rafael
  3. Balaguer Pascual, Enric
  4. Beltran Calvo, Vicent
  5. Escolano López, Josep M.
  6. Espinós Felipe, Joaquim
  7. Garcia Sempere, Marinela
  8. Guardiola Savall, M. Isabel
  9. Martines Peres, Josep
  10. Martos Sánchez, Josep Lluís
  11. Montserrat Buendia, Sandra
  12. Sansano Belso, Gabriel
  13. Segura Llopes, Carles
  14. Mira Navarro, Irene
Libro:
La producción científica y la actividad de innovación docente en proyectos de redes
  1. Álvarez Teruel, José Daniel (coord.)
  2. Tortosa Ybáñez, María Teresa (coord.)
  3. Pellín Buades, Neus (coord.)

Editorial: Instituto de Ciencias de la Educación ; Universidad de Alicante / Universitat d'Alacant

ISBN: 978-84-695-9336-3

Año de publicación: 2013

Páginas: 7-19

Tipo: Capítulo de Libro

Resumen

El treball realitzat al si de la Xarxa docent "Guies de quart curs de Filologia Catalana" consisteix en l'elaboració de les guies docent de les 14 assignatures entre obligatòries i optatives (excepte el Treball Final de Grau i les Pràctiques professionals) que es cursaran en el grau de Filologia Catalana durant el curs 2013-14 com a conseqüència de la implantació dels estudis. Per a l'elaboració d'aquestes guies hem aprofitat l'experiència acumulada durant els dos cursos anteriors en que s'ha implantat el Grau i, alhora, hem intentat millorar substancialment la redacció de la guia fent-la més precisa i detallada. La implicació de tots els professors que impartiran les assignatures de quart curs, tant les obligatòries com les optatives que formen la menció en Filologia Catalana és de vital importància a l'hora d'elaborar conjuntament un cronograma on les diferents activitats no se superposen ni tampoc excedisquen els límits de treball que pot realitzar setmanalment un estudiant. A més, s'ha buscat una fórmula per coincidir en els criteris d'avaluació, tot i la diversitat de continguts de les assignatures i atenent sempre a preservar la correcció lingüística.