I.U. DE INVESTIGACIÓN DE ESTUDIOS DE GÉNERO
Instituto
Universidad de Salamanca
Salamanca, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Salamanca (11)
2023
-
Assessment of future teachers’ geographic knowledge of the territorial organization of Spain using mental maps
International Research in Geographical and Environmental Education, Vol. 32, Núm. 4, pp. 288-304
-
Geographic literacy in spain with mental maps
Journal of Geography in Higher Education, Vol. 47, Núm. 1, pp. 85-105
-
Propuesta de diagnóstico e intervención educativa sobre el conocimiento geográfico de España, Europa y el Mundo entre los estudiantes de ESO (COGESO)
El lugar de la Geografía, la Geografía del Lugar: [actas del II Congreso Internacional de Didáctica de la Geografía y XIV Congreso Nacional de Didáctica : Albacete, 10, 11 y 12 de noviembre de 2023] (Universidad de Castilla-La Mancha), pp. 635-646
2019
-
La formación inicial del profesorado y los retos de la escuela del siglo XXI
Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: convocatòria 2018-19 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 735
2018
-
Declaration of Sant Joan d'Alacant in defense of open access to the scientific publications, from the publishers of Spanish journals group on (GERECS) health sciences
Revista de la Sociedad Espanola del Dolor
-
Sant Joan d'Alacant declaration in defense of Open Access to scientific publications, by the Group of Editors of Spanish Journals on Health Sciences (GERECS)
Revista Espanola de Salud Publica, Vol. 92
2017
-
Declaración in defense of open acces to scientific publications by the group of editors of spanish journals on health sciences (Gerecs) varios
Enfermeria Nefrologica
-
Sant Joan d'Alacant declaration in defense of Open Access to scientific publications, by the group of editors of Spanish journals on health sciences (GERECS)
Cirugia Plastica Ibero-Latinoamericana
2016
-
Competencias y contenidos comunes de salud pública del Grado en Medicina en las universidades españolas
Gaceta Sanitaria, Vol. 30, Núm. 2, pp. 97-103
-
La educación inclusiva, ¿un bien necesario o una asignatura pendiente?
Prisma Social: revista de investigación social, Núm. 16, pp. 251-277
2015
-
Public health competencies and contents in pharmacy degree programs in Spanish universities
Gaceta Sanitaria, Vol. 29, Núm. 1, pp. 44-50