Publicaciones en las que colabora con Wynand Dednam (18)

2018

  1. Disrupted chimera ordering of magnetization within FeCl2 layers

    EPL, Vol. 123, Núm. 6

  2. Influence of Relativistic Effects on the Contact Formation of Transition Metals

    Physical Review Letters, Vol. 120, Núm. 7

  3. Role of first-neighbor geometry in the electronic and mechanical properties of atomic contacts

    Physical Review B, Vol. 97, Núm. 7

  4. Ús de dispositius quotidians per a la determinació de la velocitat del so en l’aire

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2017-18 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1503-1522

2017

  1. Determinació de l’acceleració de la gravetat i la velocitat del so en l’aire utilitzant senyals d’àudio

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2016-17 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1140-1154

  2. Determinació experimental de l’acceleració de la gravetat mitjançant la targetade so d’un ordinador

    XV Jornades de Xarxes d’Investigació en Docència Universitària-XARXES 2017: Llibre d'actes

2016

  1. Dynamic bonding of metallic nanocontacts: Insights from experiments and atomistic simulations

    Physical Review B, Vol. 93, Núm. 8

  2. Experiències senzilles d'electromagnetisme: Atracció i repulsió per forces magnètiques. Caiguda d¿imant a càmera lenta

    Investigación e Innovación Educativa en Docencia Universitaria: Retos, propuestas y acciones (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 694-712

  3. Experiències senzilles de física recreativa: conservació del moment lineal, efecte Coanda i emissió atòmica

    Innovaciones metodológicas en docencia universitaria: resultados de investigación (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 559-574

2015

  1. Experiències senzilles de física recreativa: flascò de Mariotte, refracció de la llum i tira d'alumini ondulant

    Investigación y Propuestas Innovadoras de Redes UA para la Mejora Docente (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1070-1086