Argitalpenak (9) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak

2005

  1. Análisis secuencial de las decisiones "salir" y "cuánto salir" de vacaciones

    XVII Encuentro de profesores universitarios de marketing [Archivo de ordenador]: Madrid, 22-23 de septiembre de 2005. Emark 2005

  2. Asymmetric rivalry between strategic groups: Response, speed of response and ex ante vs. ex post competitive interaction in the spanish bank deposit market

    Strategic Management Journal, Vol. 26, Núm. 8, pp. 713-745

  3. Commercial and philanthropic sponsorship Direct and interaction effects on company performance

    International Journal of Market Research, Vol. 47, Núm. 1, pp. 75-99

  4. Efectos del enfado y la justicia distributiva en un contexto de "desviación doble"

    XVII Encuentro de profesores universitarios de marketing [Archivo de ordenador]: Madrid, 22-23 de septiembre de 2005. Emark 2005

  5. Heckit modelling of tourist expenditure: Evidence from Spain

    International Journal of Service Industry Management, Vol. 16, Núm. 3, pp. 271-293

  6. Modelización estocástica. Un proceso de elección del turista en tres etapas

    Annals of Tourism Research en Español, Vol. 7, Núm. 1, pp. 112-137

  7. Smoother surfing across cultures: Bilinguals on the web

    Online Consumer Psychology: Understanding and Influencing Consumer Behavior in the Virtual World (Lawrence Erlbaum Associates), pp. 228-245

  8. Stochastic modeling. A three-stage tourist choice process

    Annals of Tourism Research, Vol. 32, Núm. 1, pp. 49-69

  9. Temas de investigación comercial

    San Vicente [del Raspeig] (Alicante) : Club Universitario, 2005