Saila
MARKETING
Argitalpenak (9) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak
2005
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Análisis secuencial de las decisiones "salir" y "cuánto salir" de vacaciones
XVII Encuentro de profesores universitarios de marketing [Archivo de ordenador]: Madrid, 22-23 de septiembre de 2005. Emark 2005
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Asymmetric rivalry between strategic groups: Response, speed of response and ex ante vs. ex post competitive interaction in the spanish bank deposit market
Strategic Management Journal, Vol. 26, Núm. 8, pp. 713-745
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Commercial and philanthropic sponsorship Direct and interaction effects on company performance
International Journal of Market Research, Vol. 47, Núm. 1, pp. 75-99
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Efectos del enfado y la justicia distributiva en un contexto de "desviación doble"
XVII Encuentro de profesores universitarios de marketing [Archivo de ordenador]: Madrid, 22-23 de septiembre de 2005. Emark 2005
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Heckit modelling of tourist expenditure: Evidence from Spain
International Journal of Service Industry Management, Vol. 16, Núm. 3, pp. 271-293
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Modelización estocástica. Un proceso de elección del turista en tres etapas
Annals of Tourism Research en Español, Vol. 7, Núm. 1, pp. 112-137
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Smoother surfing across cultures: Bilinguals on the web
Online Consumer Psychology: Understanding and Influencing Consumer Behavior in the Virtual World (Lawrence Erlbaum Associates), pp. 228-245
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Stochastic modeling. A three-stage tourist choice process
Annals of Tourism Research, Vol. 32, Núm. 1, pp. 49-69
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Temas de investigación comercial
San Vicente [del Raspeig] (Alicante) : Club Universitario, 2005