MARKETING
Department
Universitat de les Illes Balears
Palma, EspañaPublications in collaboration with researchers from Universitat de les Illes Balears (7)
2024
-
Exploring the impact of hotel attributes and services on price and revenue: A hedonic pricing model approach with a focus on internal and external segmentation and repeat customers
Tourism Economics, Vol. 30, Núm. 4, pp. 813-843
2021
-
Acculturation, shopping acculturation, and shopping motives of International Residential Tourists
Tourism Management, Vol. 83
2020
-
RED IDOi (2019/20): Investigación+Docencia+Innovación: Proyecto Reciclaje (IV): ABA y ApS para el aprendizaje de herramientas de comunicación en Redes Sociales, Marketing social y Street Marketing
Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: Convocatòria 2019-20 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 865-868
2019
-
Soluciones tecnológicas innovadoras para el turismo hotelero vacacional
CUICIID 2019. Contenidos, investigación, innovación y docencia: Congreso universitario internacional sobre la comunicación en la profesión y en la Universidad de hoy IX. 23 y 24 octubre
2017
-
International residential tourist shopping styles: A study of British and German citizens in Spain
Tourism Economics, Vol. 23, Núm. 3, pp. 485-505
2015
-
Exploring the Shopping Motivations of International Residential Tourists
Tourism analysis, Vol. 20, Núm. 1, pp. 99-109
2013
-
The acculturation of international residential tourists and their shopping behaviours
Tourism Management, Vol. 36, pp. 115-118