Publicaciones en las que colabora con Ana Tauste Francés (23)

2018

  1. Agreement and repeatability of objective systems for assessment of the tear film

    Graefe's Archive for Clinical and Experimental Ophthalmology, Vol. 256, Núm. 8, pp. 1535-1541

  2. Biometric Factors Associated with the Visual Performance of a High Addition Multifocal Intraocular Lens

    Current Eye Research, Vol. 43, Núm. 8, pp. 998-1005

  3. Corneal biomechanics after laser refractive surgery: Unmasking differences between techniques

    Journal of Cataract and Refractive Surgery, Vol. 44, Núm. 3, pp. 390-398

  4. From presbyopia to cataracts: A critical review on dysfunctional lens syndrome

    Journal of Ophthalmology, Vol. 2018

  5. Ocular surface and tear film status among contact lens wearers and non-wearers who use VDT at work: comparing three different lens types

    International Archives of Occupational and Environmental Health, Vol. 91, Núm. 3, pp. 327-335

  6. Prediction of surgically induced astigmatism in manual and femtosecond laser-assisted clear corneal incisions

    European Journal of Ophthalmology, Vol. 28, Núm. 4, pp. 398-405

2016

  1. Corneal thickness after SMILE affects Scheimpflug-based dynamic tonometry

    Journal of Refractive Surgery, Vol. 32, Núm. 12, pp. 821-828

  2. Diagnosis accuracy of two vision screeners for visual health surveillance of workers who use video display terminals

    Journal of Occupational Health, Vol. 58, Núm. 5, pp. 444-451

  3. Effect of contact lens use on Computer Vision Syndrome

    Ophthalmic and Physiological Optics, Vol. 36, Núm. 2, pp. 112-119

  4. Plagio académico en el alumnado académico de máster en la universidad de Alicante

    Investigación e Innovación Educativa en Docencia Universitaria: Retos, propuestas y acciones (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1788-1800

  5. RedPlag: el plagio en los trabajos docentes de los estudiantes universitarios

    Innovaciones metodológicas en docencia universitaria: resultados de investigación (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 633-648

2015

  1. Efectividad de una intervención educativa para reducir el auto-plagio en alumnos universitarios

    XIII Jornadas de Redes de Investigación en Docencia Universitaria: nuevas estrategias organizativas y metodológicas en la formación universitaria para responder a la necesidad de adaptación y cambio