Publicacions (86) Publicacions en què ha participat algun/a investigador/a

2020

  1. "De Tramuntana a migjorn".: I Seminari de treball sobre l'eix cultural occidental (Esterri d'Àneu, Pallars Sobirà, 28, 29 i 30 de juny de 2019)

    Estudis romànics, Núm. 42, pp. 613-614

  2. A study of references in contemporary collections of Valencian folktales

    History of Catalonia and Its Implications for Contemporary Nationalism and Cultural Conflict (IGI Global), pp. 165-181

  3. Albada dels estudis folklòrics valencians: a propòsit de la relació entre Francesc Martínez i Martínez i Adolf Salvà i Ballester

    eHumanista: IVITRA, Núm. 17, pp. 299-315

  4. Análisis de la incorporación de la perspectiva de género en el Grado de Humanidades de la Universidad de Alicante

    Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: Convocatòria 2019-20 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 689-697

  5. Aproximaciones al mito de Quetzalcóatl a través del cómic: Una lectura didáctica

    Mitologías hoy: Revista de pensamiento, crítica y estudios literarios latinoamericanos., Núm. 21, pp. 319-333

  6. Arús i Arderiu, Rossend. Teatre Complet I. 1865–1873. Edició i estudi de Magí Sunyer,

    Catalan Review: international journal of Catalan culture, Vol. 34, pp. 137-139

  7. Aurora Bertrana en el exilio: Visita a los campos concentracionarios franceses de Saint-Cyprien y Le Barcarès

    Les femmes et la guerre / Dona i guerra: Mémoire démocratique et droits humains / Memòria democràtica i drets humans (Peter Lang), pp. 221-238

  8. Cap a una semàntica cognitiva del català (I):: la cognició, el cos, l'espai i el temps

    Estudis romànics, Núm. 42, pp. 323-343

  9. Carmelina Sánchez-Cutillas, historiadora de la València medieval

    Plecs d'història local, Núm. 178, pp. 24-24

  10. Coneixement del cànon artístic del còmic a les aules universitàries: possibilitats didàctiques. Anàlisi comparada de diverses universitats

    Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: Convocatòria 2019-20 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 359-366

  11. Conocimiento del canon de Unicómic entre el alumnado de la Facultad de Educación

    La docencia en la Enseñanza Superior: Nuevas aportaciones desde la investigación e innovación educativas (Octaedro), pp. 856-865

  12. Consciència crítica de gènere en l’alumnat universitari: una experiència educativa

    La docencia en la Enseñanza Superior: Nuevas aportaciones desde la investigación e innovación educativas (Octaedro), pp. 580-592

  13. Context and Linguistic Change

    Catalan journal of linguistics, Núm. 2020, pp. 5-11

  14. Corcoll i Llobet, Antoni (2017): Garota: estudi antropològic, geolingüístic i etimològic. Barcelona: Institut d'Estudis Catalans, Secció Filològica / Museu Marítim de Barcelona, 530 p.

    Estudis romànics, Núm. 42, pp. 437-441

  15. Diseño e implementación de un Plan de Acción tutorial para el alumnado del Máster de profesorado de Secundaria

    Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: Convocatòria 2019-20 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 929-932

  16. Efectes del canvi d’ús del territori sobre l’avifauna que hi niua: el cas de l’ampliació del campus de la Universitat d’Alacant

    Nemus: revista de l'Ateneu de Natura, Núm. 10, pp. 86-97

  17. Eixau/Ajau: Una continuïtat per damunt de la divisòria entre llengües

    Actes de la XII Jornada d’Onomàstica: Onomàstica Hispànica : Normalització i Investigació, València 2019

  18. El Carxe: a la punta de la llengua

    Llengua nacional: publicació de l'Associació Llengua Nacional, Núm. 110, pp. 20-24

  19. El bestiari musical

    Miscel·lània Antoni Ferrando / 1 (Abadia de Montserrat), pp. 91-111

  20. El cine que (no) se vio. Documentos para la historia cinematográfica durante la Guerra Civil en Sax

    La Guerra Civil en las comarcas del Vinalopó 80 años después: patrimonio y memoria (Servicio de Publicaciones), pp. 173-190