Publicacións (74) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2022

  1. 1809-1810Sensibilización medioambiental desde la educación artística: Mirando hacia el futuro desde los objetivos de desarrollo sostenible

    Memorias del Programa de Redes de investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2021-22 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1809-1810

  2. Agglomeration, social capital and interorganizational ambidexterity in tourist districts

    Journal of Business Research, Vol. 141, pp. 126-136

  3. Aglomeración industrial en clústeres territoriales: Un análisis de la distribución del sector de suministro de energía eléctrica, gas, vapor y aire acondicionado en España

    Miradas sobre el emprendimiento ante la crisis del coronavirus (Dykinson), pp. 648-653

  4. Analizando las principales variables empresariales en los clusters vinícolas españoles teniendo en cuenta la localización de las empresas y su pertenencia a una marca colectiva

    Miradas sobre el emprendimiento ante la crisis del coronavirus (Dykinson), pp. 629-634

  5. Analizando longitudinalmente la creación de valor de la empresa desde el enfoque de las capacidades dinámicas

    Revista de Contabilidad y Tributación. CEF, Núm. 468

  6. Are we ready for the “new normal”? Perceptions of Higher Education (HE) staff on the use of digital technology

    I International Congress. Education and Knowledge: proceedings

  7. Asociaciones entre el liderazgo transformador y las prácticas de gestión de la calidad en hoteles españoles

    Investigaciones Turísticas, Núm. 24, pp. 106-125

  8. Books on Mixed Methods Research: A Window on the Growth in Number and Diversity

    Journal of Mixed Methods Research

  9. Chinese Outbound Tourism Segmentation: A Systematic Review and Research Agenda

    Journal of China Tourism Research, Vol. 18, Núm. 4, pp. 778-808

  10. Cobots Implementation in the Era of Industry 5.0 Using Modern Business and Management Solutions

    Advances in Science and Technology Research Journal, Vol. 16, Núm. 6, pp. 166-178

  11. Contribución de la docencia universitaria al desarrollo de competencias para el emprendimiento sostenible

    Redes de Investigación e Innovación en Docencia Universitaria: Volumen 2022 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 361-374

  12. Corporate social responsibility vs. corporate sustainability: Different concepts for a common goal

    Positive and Constructive Contributions for Sustainable Development Goals (IGI Global), pp. 76-87

  13. Corporate social responsibility: A comprehensive analysis

    Positive and Constructive Contributions for Sustainable Development Goals (IGI Global), pp. 131-160

  14. Digital skills in tourism. A study from the Next Tourism Generation (NTG) Alliance

    Measuring Business Excellence, Vol. 26, Núm. 1, pp. 106-121

  15. Digitalization and corporate transformation: The case of European oil & gas firms

    Technological Forecasting and Social Change, Vol. 174

  16. Dirección estratégica y diseño organizativo

    Memorias del Programa de Redes de investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2021-22 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1791-1793

  17. Do risk events increase supply chain uncertainty? A case study

    Economic Research-Ekonomska Istrazivanja , Vol. 35, Núm. 1, pp. 4658-4676

  18. Does Ecological Agriculture Moderate the Relationship between Wine Tourism and Economic Performance? A Structural Equation Analysis Applied to the Ribera del Duero Wine Context

    Agriculture (Switzerland), Vol. 12, Núm. 12

  19. Does Green Intellectual Capital affect Green Innovation Performance?: evidence from the Spanish wine industry

    Leveraging new business technology for a sustainable economic recovery

  20. Driving Innovation by Managing Entrepreneurial Orientation, Cooperation and Learning for the Sustainability of Companies in the Energy Sector

    Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 24