Instituto
I.INTERUNIVERSITARIO DE FILOLOGÍA VALENCIANA
Capítulos de Libro (24) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2015
-
"Diccionari per a ociosos" i els grans debats del segle XX
Prosa i creació literària en Joan Fuster (Servicio de Publicaciones = Servei de Publicacions), pp. 41-60
-
"Quin futur tenim a Europa?"
Raons de futur (Universidad Autónoma de Barcelona = Universitat Autònoma de Barcelona), pp. 185-214
-
Associacionisme i visibilitat: reinvencions feministes en la Transició espanyola
I Coloquio Internacional Haciendo Historia: género y transición política «Transiciones en marcha». Universidad de Alicante, 28 y 29 de mayo de 2014 (Universidad de Alicante / Universitat d'Alacant), pp. 15-28
-
Comentaris sobre alguns mots de Tirant lo Blanc
Miscel·lània Jordi Bruguera (Abadia de Montserrat)
-
Consideracions al voltant de la transmissió impresa de les obres dels escriptors del segle XV: sobre Miquel Ortigues
Studia mediaevalia Curt Wittlin dicata (Institut Interuniversitari de Filologia Valenciana), pp. 189-202
-
Dialogue as a biographical strategy: Books of conversations in contemporary Valencian biography
Aproximació a l'altre: Biografies, semblances i retrats (John Benjamins), pp. 41-48
-
Dissidence and market: Masculinity in pop-rock biopics
Aproximació a l'altre: Biografies, semblances i retrats (John Benjamins), pp. 33-39
-
Docència per a l'obtenció del certificat de Capacitació en valencià a través dels estudis de Grau de Mestre: assignatures de competència professional
Investigación y Propuestas Innovadoras de Redes UA para la Mejora Docente (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1278-1300
-
El 'Llibre del Tresor', compendi de sabers medievals sobre filosofia natural
Studia mediaevalia Curt Wittlin dicata (Institut Interuniversitari de Filologia Valenciana), pp. 237-256
-
El retrat, entre la pintura i la literatura: Apunts d'una dialèctica
La biografia a examen (Abadia de Montserrat), pp. 189
-
Els Roger i els Arcàngels: les nobles nissagues del món escartià o la maquinària de construcció de biografies fictícies per Vicent J Escartí
La biografia a examen (Abadia de Montserrat), pp. 279
-
Els elements d'articulació interna en les proses mitològiques de Joan Roís de Corella
Studia mediaevalia Curt Wittlin dicata (Institut Interuniversitari de Filologia Valenciana), pp. 33-50
-
Els joves valencians i el model normatiu: valoració de les varietats formals de referència de la llengua catalana
Norma, ús i actituds lingüístiques: el paper del català en la vida quotidiana (Leipziger Universität), pp. 127-150
-
Estudi diacrònic de les estructures evidencials parèixer / semblar + infinitiu i parèixer / semblar + ser + que. Un castellanisme sintàctic?
Norma, ús i actituds lingüístiques: el paper del català en la vida quotidiana (Leipziger Universität), pp. 41-60
-
Estudios Filológicos: revisión de las Memorias de grado
Investigación y Propuestas Innovadoras de Redes UA para la Mejora Docente (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 23-40
-
Estudios de cómic en la Universidad de Alicante: De Unicómic a una red de investigación
Investigación y Propuestas Innovadoras de Redes UA para la Mejora Docente (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 2324-2342
-
La literatura perdida de Joan Roís de Corella: límites, proceso y resultados de un catálogo
Estudios de literatura medieval en la península Ibérica (Instituto de Historia del Libro y de la Lectura), pp. 123-146
-
La reivindicació de la situació de la dona en la Transició a través de la revista "Canigó"
I Coloquio Internacional Haciendo Historia: género y transición política «Transiciones en marcha». Universidad de Alicante, 28 y 29 de mayo de 2014 (Universidad de Alicante / Universitat d'Alacant), pp. 66-78
-
Lives, portraits and likenesses in the work of Josep M. Espinàs
Aproximació a l'altre: Biografies, semblances i retrats (John Benjamins), pp. 115-122
-
Memòria de la xarxa: Docència per a la Capacitació: assignatures de la competència lingüística (valencià)
Investigación y Propuestas Innovadoras de Redes UA para la Mejora Docente (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1087-1101