Argitalpenak (8) ESTIBALIZ ASURMENDI TELLERIA argitalpenak

2023

  1. Body percussion and choral singing: Theoretical-practical approach from the Bapne method

    Innovación docente e investigación en educación: nuevas tendencias para el cambio en la enseñanza superior (Dykinson), pp. 939-948

  2. Neuromotricity and executive functions: Brief introduction from Bapne'S method

    Innovación docente e investigación en educación: nuevas tendencias para el cambio en la enseñanza superior (Dykinson), pp. 679-688

2022

  1. Bola cantabile: creative strategies for the classroom from the BAPNE method

    Acercamiento multidisciplinar para la investigación e intervención en contextos educativos (Dykinson), pp. 485-494

  2. Bruno Mars and body percussion: creative strategies from neuromotricity with the BAPNE method

    Acercamiento multidisciplinar para la investigación e intervención en contextos educativos (Dykinson), pp. 449-462

  3. Chocolate: body percussion and creativity from the BAPNE method

    Acercamiento multidisciplinar para la investigación e intervención en contextos educativos (Dykinson), pp. 475-484

  4. Esku dantza: creative proposal through neuromotricity, BAPNE method

    Acercamiento multidisciplinar para la investigación e intervención en contextos educativos (Dykinson), pp. 495-506

  5. How to teach body percussion through neuromotricity in the bapne method

    Innovación Docente e Investigación en Educación: Experiencias de cambio en la Metodología Docente (Dykinson), pp. 767-774

  6. Neuromotricity and mathematics in children: Methodological approach based on rhythmic-motoractivities

    Innovación Docente e Investigación en Educación: Experiencias de cambio en la Metodología Docente (Dykinson), pp. 745-756