Publicaciones en las que colabora con NATALIA ALBALADEJO BLAZQUEZ (38)

2022

  1. Adaptación al español y validación del cuestionario UGEQ para evaluar la cohesión grupal en estudiantes universitarios

    Revista Digital de Investigación en Docencia Universitaria, Vol. 17, Núm. 1, pp. 1-15

  2. Adaptación y validación psicométrica de la versión española del cuestionario Beliefs about Peer-Feedback Questionnaire (BPFQ) en estudiantes universitarios

    Memorias del Programa de Redes de investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2021-22 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1753-1754

  3. Assessment Strategies to Evaluate the Mediterranean Lifestyle: A Systematic Review

    Nutrients, Vol. 14, Núm. 19

  4. Effects of Impulsivity on Competitive Anxiety in Female Athletes: The Mediating Role of Mindfulness Trait

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 19, Núm. 6

  5. Impact of COVID-19 Pandemic on Academic Stress and Perceived Classroom Climate in Spanish University Students

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 19, Núm. 7

  6. Impact of COVID-19 on Health-Related Quality of Life: A Longitudinal Study in a Spanish Clinical Sample

    International journal of environmental research and public health, Vol. 19, Núm. 16

  7. Prevalence of sars-cov-2 infection in a sample of health workers in two health departments of the valencian community in Spain

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 19, Núm. 1

  8. Psychometric Properties of the Spanish Version of the Highly Sensitive Child Scale: The Parent Version

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 19, Núm. 5

  9. Theoretical background of high sensitivity ‒ systematic review

    Przegląd Psychologiczny, Vol. 65, Núm. 3, pp. 79-96

2021

  1. Adaptación de las experiencias didácticas para la virtualización del proceso de enseñanza-aprendizaje en la era de la covid-19

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 945-964