Publications (44) Publications de ANGEL SAN ANTOLIN GIL

2024

  1. Some compactly supported dual wavelets associated to the Quincunx matrix in ℝ3

    International Journal of Wavelets, Multiresolution and Information Processing

2023

  1. On approximation properties of matrix-valued multi-resolution analyses

    Linear and Multilinear Algebra, Vol. 71, Núm. 14, pp. 2263-2281

  2. Some compactly supported Riesz wavelets associated to any Ed(2)(ℤ) dilation

    Analysis and Applications, Vol. 21, Núm. 6, pp. 1391-1415

2022

  1. Two families of compactly supported Parseval framelets in L2(Rd)

    Applied and Computational Harmonic Analysis, Vol. 60, pp. 512-527

2020

  1. On Parseval Wavelet Frames via Multiresolution Analyses in HG2

    Canadian Mathematical Bulletin, Vol. 63, Núm. 1, pp. 157-172

  2. On Symmetric Compactly Supported Wavelets with Vanishing Moments Associated to Ed(2)(Z) Dilations

    Journal of Fourier Analysis and Applications, Vol. 26, Núm. 5

2019

  1. Búsqueda de errores comunes en la asignatura de "Análisis de una Variable Real I" del grado en Física

    Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: convocatòria 2018-19 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 2111

  2. The Lebesgue differentiation theorem revisited

    Expositiones Mathematicae, Vol. 37, Núm. 3, pp. 322-332

2017

  1. On the Density Condition of a Multiresolution Analysis in Lebesgue Spaces

    Mediterranean Journal of Mathematics, Vol. 14, Núm. 3

  2. Seguimiento del Grado en Matemáticas: Curso 16-17

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2016-17 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 120-131

2016

  1. Laboratorio de Matemáticas

    Innovaciones metodológicas en docencia universitaria: resultados de investigación (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1411-1425

  2. Seguimiento del Grado en Matemáticas

    Innovaciones metodológicas en docencia universitaria: resultados de investigación (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 389-402