FERNANDO
CAMPAYO SANCHEZ
PROFESOR/A AYUDANTE DOCTOR/A
FRANCISCO JOSE
MAS RUIZ
CATEDRATICO/A DE UNIVERSIDAD
Publications dans lesquelles il/elle collabore avec FRANCISCO JOSE MAS RUIZ (5)
2025
-
Navigating market waves: How CEO political ideology shapes the currents of innovation-induced tourism value
Tourism Management, Vol. 106
2024
-
If the wind blows, adjust your sail:: Political ideology, social responsibility, and performance
Annals of Tourism Research, Vol. 108
2023
-
Quality of an experience good: the interaction of price and advertising as a determining factor
Total Quality Management and Business Excellence, Vol. 34, Núm. 7-8, pp. 807-826
2020
-
¿Battle Royale a nivel de producto? el papel de la rivalidad en la longevidad comercial
III Congreso Iberoamericano de Jóvenes Investigadores en Ciencias Económicas y Dirección de Empresas: actas, Sevilla, 26 y 27 de noviembre de 2020
2019
-
La gamificación como herramienta de motivación, aprendizaje y evaluación en el ámbito de la empresa y el marketing
Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: convocatòria 2018-19 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1579