Publicaciones en las que colabora con FRANCISCO JOSE MAS RUIZ (41)

2022

  1. The effect of movie and television placements

    Tourism Management, Vol. 91

2021

  1. Brand Alliances and Stock Reactions

    Journal of Business-to-Business Marketing, Vol. 28, Núm. 1, pp. 3-13

2020

  1. ¿Battle Royale a nivel de producto? el papel de la rivalidad en la longevidad comercial

    III Congreso Iberoamericano de Jóvenes Investigadores en Ciencias Económicas y Dirección de Empresas: actas, Sevilla, 26 y 27 de noviembre de 2020

2015

  1. Detecting Free Riders in Collective Brands through a Hierarchical Choice Process

    Journal of Travel Research, Vol. 54, Núm. 3, pp. 288-301

2011

  1. The harmful consequences of failed recoveries in the banking industry

    International Journal of Bank Marketing, Vol. 29, Núm. 1, pp. 32-49

2010

  1. Contribution of individual to collective brands

    Working papers = Documentos de trabajo: Serie EC - (Instituto Valenciano de Investigaciones Económicas)

2009

  1. Nested choices in international markets

    Globalization: Understanding, Management and Effects 2009 (Nova Science Publishers, Inc.), pp. 147-167

  2. Simultaneous analysis of whether and how long to go on holidays

    Service Industries Journal, Vol. 29, Núm. 8, pp. 1077-1092

  3. The effect of brand alliances on performance and stability.

    XXI Congreso Nacional de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad del País Vasco-Euskal Herriko Unibersitatea, 16-18 de septiembre de 2009.

2008

  1. Comportamiento de queja de los clientes bancarios en contextos de desviación doble.

    XX Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 17-18-19 de septiembre de 2008

  2. Contribución de las marcas individuales a la marca colectiva.

    XX Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 17-18-19 de septiembre de 2008

  3. Sequential choice behavior: Going on vacation and type of destination

    Tourism Management, Vol. 29, Núm. 5, pp. 1023-1034

  4. The negative effects of failed service recoveries

    Working papers = Documentos de trabajo: Serie EC - (Instituto Valenciano de Investigaciones Económicas)

2007

  1. Simultaneous analysis of the decisions to go on holiday and vacation expenditures

    El comportamiento de la empresa ante entornos dinámicos: XIX Congreso anual y XV Congreso Hispano Francés de AEDEM

  2. The economic value of patent protection and rivalry in the Spanish electrical sector

    European Journal of Innovation Management, Vol. 10, Núm. 4, pp. 434-452

  3. The effect of the interaction between income and prices on tourist choice

    Empresa global y mercados locales: XXI Congreso Anual AEDEM, Universidad Rey Juan Carlos, Madrid, 6,7 y 8 de junio de 2007

  4. Two-stage choice process of FDI: Ownership structure and diversification mode

    Journal of Business Research, Vol. 60, Núm. 7, pp. 795-805

2006

  1. A new marketing segmentation approach based on marginal individual utilities: Applying CRM is not a chimera anymore

    Working papers = Documentos de trabajo: Serie EC - (Instituto Valenciano de Investigaciones Económicas)

  2. Elección de la duración del viaje vacacional: una aproximación con modelos de recuento

    Revista europea de dirección y economía de la empresa, Vol. 15, Núm. 2, pp. 99-116

  3. Foreign diversification vs concentration strategies and firm performance: Moderating effects of the market, product and firm factors

    International Marketing Review, Vol. 23, Núm. 1, pp. 54-82