JUAN LUIS
NICOLAU GONZALBEZ
Investigador en el periodo 1996-2022
RICARDO
SELLERS RUBIO
CATEDRATICO/A DE UNIVERSIDAD
Publicaciones en las que colabora con RICARDO SELLERS RUBIO (31)
2023
-
Satisfaction and Expenditure in Wineries: A Prospect Theory Approach
Journal of Hospitality and Tourism Research, Vol. 47, Núm. 2, pp. 354-374
2020
-
The Bundling Strategy: The One-Click Effect on Loss Aversion
Journal of Hospitality and Tourism Research, Vol. 44, Núm. 4, pp. 704-712
2018
-
El aporte visual de la etiqueta desde una perspectiva intercultural
Langues, cultures et gastronomie: communication interculturelle et contrastes (Peter Lang), pp. 169-188
2016
-
Estimating the willingness to pay for a sustainable wine using a Heckit model
Wine Economics and Policy, Vol. 5, Núm. 2, pp. 96-104
-
La demanda y los mercados turísticos
Canelobre: Revista del Instituto Alicantino de Cultura "Juan Gil-Albert", Núm. 66, pp. 66-75
2015
-
Testing the decoy effect in the presence of store brands
International Journal of Retail and Distribution Management, Vol. 43, Núm. 2, pp. 113-125
2014
-
Industry-specific effect of CSR initiatives: Hotels and airlines
Kybernetes, Vol. 43, Núm. 3, pp. 547-564
-
The differentiated effects of CSR actions in the service industry
Journal of Services Marketing, Vol. 28, Núm. 7, pp. 558-565
2013
-
La equidad de la evaluación continua en el marco del EEES
Diseño de acciones de investigación en docencia universitaria (Servicio de Publicaciones), pp. 1909-1924
2012
-
La Equidad de la Evaluación Subjetiva en el Sistema de Evaluación Continua
X Jornades de Xarxes d'Investigació en Docència Universitària: la participació i el compromís de la comunitat universitària
-
La MDD desde la perspectiva del marketing
Rebelión en las marcas (LID Editorial Empresarial), pp. 129-141
-
Planificación del marketing mix
Marketing del vino (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 155-182
-
Segementación del consumidor de vino
Marketing del vino (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 79-106
-
THE EQUITY OF SUBJECTIVE EVALUATIONS IN ONGOING EVALUATION
INTED2012: INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE
-
The free breakfast effect: An experimental approach to the zero price model in tourism
Journal of Travel Research, Vol. 51, Núm. 3, pp. 243-249
2011
-
Analysing the effect of environmental factors on service performance
Service Industries Journal, Vol. 31, Núm. 9, pp. 1471-1488
-
THE EQUITY OF SUBJECTIVE EVALUATIONS IN ONGOING EVALUATION
2011 4TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION (ICERI)
-
The effect of quality on hotel risk
Tourism Economics, Vol. 17, Núm. 1, pp. 39-52
2010
-
Evaluación continua con distribución equidistante e entregas
Evaluación de los aprendizajes en el Espacio Europeo de Educación Superior (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 561-567
-
Memoria de la red 'plazos óptimos'
La comunidad universitaria: tarea investigadora ante la práctica docente (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 2421-2435