Publicaciones en las que colabora con RICARDO SELLERS RUBIO (31)

2023

  1. Satisfaction and Expenditure in Wineries: A Prospect Theory Approach

    Journal of Hospitality and Tourism Research, Vol. 47, Núm. 2, pp. 354-374

2020

  1. The Bundling Strategy: The One-Click Effect on Loss Aversion

    Journal of Hospitality and Tourism Research, Vol. 44, Núm. 4, pp. 704-712

2018

  1. El aporte visual de la etiqueta desde una perspectiva intercultural

    Langues, cultures et gastronomie: communication interculturelle et contrastes (Peter Lang), pp. 169-188

2016

  1. Estimating the willingness to pay for a sustainable wine using a Heckit model

    Wine Economics and Policy, Vol. 5, Núm. 2, pp. 96-104

  2. La demanda y los mercados turísticos

    Canelobre: Revista del Instituto Alicantino de Cultura "Juan Gil-Albert", Núm. 66, pp. 66-75

2015

  1. Testing the decoy effect in the presence of store brands

    International Journal of Retail and Distribution Management, Vol. 43, Núm. 2, pp. 113-125

2014

  1. Industry-specific effect of CSR initiatives: Hotels and airlines

    Kybernetes, Vol. 43, Núm. 3, pp. 547-564

  2. The differentiated effects of CSR actions in the service industry

    Journal of Services Marketing, Vol. 28, Núm. 7, pp. 558-565

2013

  1. La equidad de la evaluación continua en el marco del EEES

    Diseño de acciones de investigación en docencia universitaria (Servicio de Publicaciones), pp. 1909-1924

2012

  1. La Equidad de la Evaluación Subjetiva en el Sistema de Evaluación Continua

    X Jornades de Xarxes d'Investigació en Docència Universitària: la participació i el compromís de la comunitat universitària

  2. La MDD desde la perspectiva del marketing

    Rebelión en las marcas (LID Editorial Empresarial), pp. 129-141

  3. Planificación del marketing mix

    Marketing del vino (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 155-182

  4. Segementación del consumidor de vino

    Marketing del vino (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 79-106

  5. THE EQUITY OF SUBJECTIVE EVALUATIONS IN ONGOING EVALUATION

    INTED2012: INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE

  6. The free breakfast effect: An experimental approach to the zero price model in tourism

    Journal of Travel Research, Vol. 51, Núm. 3, pp. 243-249

2011

  1. Analysing the effect of environmental factors on service performance

    Service Industries Journal, Vol. 31, Núm. 9, pp. 1471-1488

  2. THE EQUITY OF SUBJECTIVE EVALUATIONS IN ONGOING EVALUATION

    2011 4TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION (ICERI)

  3. The effect of quality on hotel risk

    Tourism Economics, Vol. 17, Núm. 1, pp. 39-52

2010

  1. Evaluación continua con distribución equidistante e entregas

    Evaluación de los aprendizajes en el Espacio Europeo de Educación Superior (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 561-567

  2. Memoria de la red 'plazos óptimos'

    La comunidad universitaria: tarea investigadora ante la práctica docente (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 2421-2435