Música, Artes Escénicas, Patrimonio y Educación Musical (MAPEM)
Universidad de Murcia
Murcia, EspañaUniversidad de Murcia-ko ikertzaileekin lankidetzan egindako argitalpenak (9)
2023
-
Typologies of Spanish Youth with School Refusal Behavior and Their Relationship with Aggression
Journal of Aggression, Maltreatment and Trauma, Vol. 32, Núm. 12, pp. 1779-1797
2022
-
School anxiety profiles in Spanish adolescents and their differences in psychopathological symptoms
PLoS ONE, Vol. 17, Núm. 1 January
2021
-
Affective Profiles and Anxiety or Non-Anxiety-Related Reasons for School Refusal Behavior: Latent Profile Analysis in Spanish Adolescents
Frontiers in Psychology, Vol. 12
-
Autoatribuciones académicas en el área de lenguaje y manifestaciones de estrés en la infancia tardía
Innovación docente y práctica en el ámbito de la salud: nuevas necesidades y cambios contextuales (Asociación Universitaria de Educación y Psicología (ASUNIVEP)), pp. 203-210
-
Manifestaciones de Estrés y Atribuciones Académicas en Educación Primaria
Innovación docente y práctica en el ámbito de la salud: nuevas necesidades y cambios contextuales (Asociación Universitaria de Educación y Psicología (ASUNIVEP)), pp. 181-186
-
Perfectionism Classes and Aggression in Adolescents
Frontiers in Psychology, Vol. 12
2020
-
Profiles of Burnout, Coping Strategies and Depressive Symptomatology
Frontiers in Psychology, Vol. 11
-
Testing the Functional Profiles of School Refusal Behavior and Clarifying Their Relationship With School Anxiety
Frontiers in Public Health, Vol. 8
2019
-
Emotional intelligence, bullying, and cyberbullying in adolescents
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 16, Núm. 23